3

۱۲ اردیبهشت؛بررسی گزارش وزارت‌خارجه درباره برجام در کمیسیون سیاست خارجی مجلس

  • کد خبر : 186057
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از بررسی گزارش وزارت خارجه از روند اجرای برجام در نخستین نشست این کمیسیون پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه (۱۲ اردیبهشت) خبر داد.

خبرگزاری فارس: ۱۲ اردیبهشت؛بررسی گزارش وزارت‌خارجه درباره برجام در کمیسیون سیاست خارجی مجلس

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اولین جلسه خود پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه (یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه) گزارش وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دعوت از دستگاه‌های مرتبط با این موضوع همچون وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی، اطلاعات میدانی خود را در این باره به‌دست خواهد آورد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اضافه کرد: پس از بررسی نقاط ضعف و قوت گزارش وزارت امور خارجه از روند اجرای برجام، کمیسیون امنیت ملی جمع‌بندی و گزارش خود را از این موضع برای قرائت در صحن علنی مجلس، به هیأت رئیسه تحویل خواهد داد.

حقیقت‌پور در پایان گفت: طبق قانون وزارت امور خارجه هر ۳ ماه یکبار باید گزارشی از روند اجرای برجام را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس ارائه کند و کمیسیون امنیت ملی نیز گزارش و جمع‌بندی خود را هر ۶ ماه یکبار به صحن مجلس ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر