2

سنگ پرانی های بازی دیروز پرسپولیس باور نکردنی بود / مقصر تمام اتفاقات باشگاه استقلال اهواز است

  • کد خبر : 186341
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۵:۵۷

از زمانی که اتوبوس ما نزدیک ورزشگاه شد، هواداران آبی پوشِ منتسب به استقلال اهواز شروع به سنگ پرانی به سمت اتوبوس کردند و در زمان گرم کردن هم دست از کارشان نکشیدند.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: «پرسپولیس اوایل فصل هم به اهواز سفر کرد و با وجود مشکلات داوری و گردوغبار که ما شکست خوردیم، هوادارانمان هیچ مشکلی ایجاد نکردند.»
پندار خمارلو سنگ پرانی های بازی دیروز پرسپولیس باور نکردنی بود / مقصر تمام اتفاقات باشگاه استقلال اهواز است

پندار خمارلو در برنامه چهارسوی لیگ از شبکه خبر درباره اتفاقات رخ داده در اهواز اظهار داشت: «این اتفاقات که در بازی دیروز اتفاق افتاد، باور نکردنی بود. من در این چند سالی که در خدمت تیم پرسپولیس هستم و اصلا از زمانی که فوتبال را دنبال می کنم، چنین اتفاقاتی را ندیده بودم. از زمانی که اتوبوس ما نزدیک ورزشگاه شد، هواداران آبی پوشِ منتسب به استقلال اهواز شروع به سنگ پرانی به سمت اتوبوس کردند و در زمان گرم کردن هم دست از کارشان نکشیدند.»

وی ادامه داد: «پرسپولیس اوایل فصل هم به اهواز سفر کرد و با وجود مشکلات داوری و گردوغبار که ما شکست خوردیم، هوادارانمان هیچ مشکلی ایجاد نکردند و این نشان می دهد مشکل هواداران نبودند و ورزشگاه تختی گنجایش این بازی را نداشت.»

خمارلو افزود: «ما نامه زدیم به سازمان لیگ و استقلال اهواز که ورزشگاه تختی با این هجمه تماشاگر نمی تواند امنیت را تامین کند. اما آن ها گفتند باشگاه استقلال اهواز اجازه نمی دهد بازی به ورزشگاه دیگری انتقال یابد و بازی باید در ورزشگاه خانگی برگزار شود. پس مقصر تمام اتفاقات باشگاه استقلال اهواز است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر