2

عرب عامری: وزارت ورزش دنبال برگزاری انتخابات بدون حاشیه است

  • کد خبر : 186526
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۴۴

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با اشاره به حمایت وزارت ورزش از برگزاری انتخابات فوتبال در ۱۸ اردیبهشت ماه گفت: وزارت ورزش به دنبال برگزاری انتخابات در فضایی آرام و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای طبق زمان اعلام شده است.

1420363184480_DSC02205-635559564781992723.jpg

 

الهه عرب عامری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا با بیان اینکه وزارت ورزش دنبال ایجاد فضای همدلی برای برگزاری انتخابات است، خاطرنشان کرد: طبق نشستی که با وزیر ورزش داشتیم، وزیر ورزش آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات فوتبال و هرگونه حمایت لازم در این زمینه اعلام کرد و به این نکته اشاره داشتند که باید از ایجاد هر گونه مسائل حاشیه‌ای امتناع کرد تا انتخابات طبق زمان اعلام شده در فضایی آرام و بدون تنش برگزار شود.

عر‌ب عامری در پاسخ به این پرسش که چرا زمان اعلام شده برای انتخابات فدراسیون فوتبال دچار تغییر شد و آیا این تغییرات به دلیل اشکال در اساسنامه فدراسیون فوتبال بود یا خیر؟ گفت: هیچ اشکالی درخصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال وجود ندارد و تمام هم و غم وزارت ورزش بر این است تا با حمایت تمام اعضای فدراسیون فوتبال انتخابات بدون هیچ گونه شبهه‌ای برگزار شود. من یقین دارم که وزارت ورزش با حمایت‌های خود به دنبال آن است تا شرایط خوبی را برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال فراهم کند.

عرب عامری در پاسخ به این پرسش که به عنوان نایب رییس فوتبال بانوان چه انتظاری از رییس آینده فدراسیون دارید؟ گفت: یقین داشته باشید که زنان همیشه به حق خود می‌رسند و کسی نمی‌تواند حق آن‌ها را پایمال کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=186526

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر