1

نقض آتش بس در سوریه سند رسوایی ادعاهای آمریکا است

  • کد خبر : 187467
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در واکنش به درگیری های حلب گفت: آمریکایی ها هرجا که منافع آنها لازم باشد تعهدات خود را نقض می کنند. آنچه که رخ داده در واقع سند رسوایی ادعاهای آمریکا در مورد سوریه است.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: آمریکایی ها از یک طرف مدعی تشکیل ائتلاف ضد تروریسم می شوند اما در حقیقت از تروریست ها حمایت می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمان مذاکرات وقتی که نتیجه ای حاصل می شود نیز پایبند به تعهدات خود نمی مانند. غربی ها هرجا که قول هایشان به نفع آنها باشد به آن عمل می کند و هرجا که به ضررشان باشد آن را نقض می کنند.

وی گفت: آمریکایی ها با ادعاهای پوشالی حمایت از مردم خواهان آتش بس می شوند اما به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نمی کنند. حملات رخ داده در حلب که تعداد زیادی از مردم و نیروهای ارتش سوریه را به شهادت رساند ، سند رسوایی ادعاهای آمریکایی است.

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: القاعده ، داعش ، النصره ، احرار الشام و ده ها گروه تروریستی دیگر همگی زیر نظر آمریکا تشکیل شده اند تا اهداف واشنگتن را در سوریه و خاورمیانه دنبال کنند.

وی گفت: گروه های تروریستی مردم بی گناه و غیرنظامیان را به خشن ترین شکل ممکن تاکنون به خاک و خون کشیده اند. گروه های تروریستی تحت حمایت پنهان آمریکا عملا مرتکب جنایت علیه بشریت می شوند اما مدعیان حقوق بشر هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده اند.

کوثری گفت: آنچه که در سوریه توسط واشنگتن دنبال می شود در جهت تامین منافع نامشروع رژیم صهیونیستی است. متاسفانه برخی کشورهای منطقه نیز در پازل تل آویو حرکت می کنند اما در نهایت تروریسم گریبان این کشورها را نیز خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: مردم سوریه قربانیان اصلی رویکرد آمریکا در سوریه هستند. همان گونه که از ابتداهم قابل پیش بینی بود به دلیل بدعهدی واشنگتن دیگر هیچ جایی برای مذاکره آتش بس یا صلح در سوریه باقی نمانده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=187467

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر