2

قیام ۱۵ خرداد نگین درخشان انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 189988
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که قیام خونین ۱۵ خرداد نگین درخشان انقلاب اسلامی است، از مردم ورامین به عنوان طلایه داران نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل یاد کرد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خیرآباد ورامین گفت: در تاریخ ایران اسلامی، کمتر روزی اهمیت قیام ۱۵ خرداد را دارد چرا که این روز بیشترین تاثیر را در پیروزی انقلاب اسلامی داشته از این رو امام راحل از آن به عنوان مبدأ انقلاب اسلامی یاد کرده اند.
وی افزود : ۱۵ خرداد، با نام و یاد جانفشانی های مردم دشت ورامین و شهادت جوانان این مرز و بوم عجین شده که برای دفاع از مرجعیت شیعه و ولایت فقیه جان خود را تقدیم اسلام کردند.
نماینده مجلس خبرگان گفت: رژیم سفاک پهلوی تصور می کرد که با به شهادت رساندن بیش از ۱۵هزار نفر در شهرهای قم ، ورامین و تهران می تواند قیام مردم ایران را در نطفه خفه کند و با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل به سلطنت خود ادامه دهد غافل از این که رهبری امام راحل و جانفشانی ملت ایران انقلاب را به پیروزی رساند.
وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی توطئه های بسیاری را علیه این کشور اسلامی تدارک دیدند که از جمله می توان به حمایت بیش از ۶۰ کشور جهان از صدام در جریان هشت سال جنگ تحمیلی یاد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین قمی گفت: دشمن پس از شکست درعرصه نظامی ، به اعمال تحریم های ناجوانمردانه در عرصه های مختلف روی آورد تا با فشارهای اقتصادی ، مقاومت ملت ایران را در هم شکند ولی پیشرفت های ایران در عرصه های مختلف علمی ، پزشکی و هسته ای ، ناکارآمدی تحریم ها را نیز به اثبات رساند.
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری افزود: با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، هنوز هم می توان طراوت ، شادابی و عزت انقلاب اسلامی را مشاهده کرد که البته علت این مهم تعهد ملت و عمل آنان به منویات امام خمینی (ره) و تداوم حرکت ایشان توسط رهبر معظم انقلاب است .
وی تأکید کرد: امام با وجود مردم هیچ نگرانی نداشت و امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی با داشتن جوانانی بصیر ، نجیب و فهیم به راه و مسیر رو به تکامل خود با اقتدار ادامه می دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ممانعت رژیم آل سعود از سفر حجاج ایرانی به حج ابراهیمی گفت: با مذاکرات روسای سازمان حج مشخص شد که عزت و کرامت مردم ایران در حج امسال رعایت نمی شود.
حجت الاسلام والمسلمین قمی اظهارکرد: رژیم آل سعود به دنبال تشدید اختلافات دینی و فرقه ای در خاورمیانه است و در رسانه های خود از مردم ایران به عنوان تروریست و رافضی نام می برد.
وی تصریح کرد: این خاندان در طول سالیان خیانت های بیشماری به کعبه کردند و امروز وقیحانه خود را خادم کعبه می دانند در صورتی که تمامی مسلمانان جهان می دانند که این رژیم خائن به کعبه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=189988

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر