1

رفتارهای ناصحیح برخی بازیکنان قابل پذیرش نیست

  • کد خبر : 19171
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۳

عباسی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بازتاب رفتارهای غیرورزشی در جامعه اظهار کرد: میادین ورزشی باید مهد فرهنگ بوده و ورزشکاران ما نیز باید مبلغ مردانگی و پاکی باشند. باید توجه داشته باشیم که ما شخصیت‌های شریف و محیط بسیار درستی داریم. وی […]

عباسی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بازتاب رفتارهای غیرورزشی در جامعه اظهار کرد: میادین ورزشی باید مهد فرهنگ بوده و ورزشکاران ما نیز باید مبلغ مردانگی و پاکی باشند. باید توجه داشته باشیم که ما شخصیت‌های شریف و محیط بسیار درستی داریم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران بسیار خوب و باادبی داریم،‌ اضافه کرد: ‌در عین حال ممکن است رفتارهای ناصحیحی توسط بعضی از افراد اتفاق بیفتد که قابل پذیرش نیست و به صورت جدی باید با آن برخورد شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: بزرگنمایی برخی از رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما از این کار بسیار ناپسند بود زیرا ممکن است در هر سازمانی و در هر زمانی اتفاقی رخ دهد. اگر ما این را بزرگنمایی کنیم نوعی بی‌اعتمادی در جامعه ایجاد می‌شود و به شان شخصیت‌های فرهنگی و ورزشی که سالها فتوت را رعایت کردند ممکن است لطمه وارد شود.

عباسی ادامه داد: قابل پذیرش نیست که کسی در چنین جایگاه رفیعی برخلاف شئونات بپردازد. حتما باید با آن برخورد شود و ما نیز باید مراقبت کنیم که یک مساله بسیار جزئی ولو بسیار زشت را عمومیت ندهیم.

در این میان خبرنگاری به وزیر ورزش و جوانان یادآور شد که اگر در رسانه پرداخته نمی‌شد شاید شفاف‌سازی صورت نمی‌گرفت که وی پاسخ داد: در فرهنگ دینی ما برای چنین مسائلی دستورالعمل‌های فراوانی وجود دارد. اگر کسی تخلف کرد باید در دادگاه مورد بررسی قرار گیرد و اینکه کسانی که در آنجا بودند باید توصیه به حق کنند. در دین ما گفته شده که هیچ کس حق ندارد اشاعه فحشا و اشاعه خلاف کند.

وی گفت: همه متولیان و دوستان می‌توانند بازتاب این موضوع را بررسی و پیگیری کنند. وظیفه کمیته انضباطی است که بسیار جدی با این موضوع برخورد کند و به هیچ وجه نباید اجازه داد افراد به شئونات ارزشمند محیط ورزشی به این طریق توهین کنند. از سوی دیگر مراقبت کنیم که به برجستگی سایر شخصیت‌ها اهانت نشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر