3

راهکار باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه شهباززاده

  • کد خبر : 193158
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۲۷

باید دید سرنوشت استقلال و شهباززاده به کجا می‌رسد؟ آیا سجاد سرانجام جدا می‌شود یا برای فصل سوم برای استقلال بازی خواهد کرد؟

بانک ورزش – سجاد شهباززاده یکشنبه با ارائه بندی از قراردادش به سازمان لیگ درخواست فسخ قرارداد با استقلال را داد اما سازمان لیگ به یک دلیل اجازه این کار را نداد.  مصطفی شهبازی در این باره می‌گوید: «شهباززاده بندی در قرارداد خود را به سازمان لیگ ارائه کرد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌تواند از این تیم جدا شود. این موضوع درست است ولی در قرارداد این بازیکن آمده است که در صورت رضایت باشگاه می‌تواند جدا شود!» او در مورد اینکه عده‌ای ادعا می‌کنند سازمان لیگ به خاطر حواشی که بر سر فسخ قرارداد رضاییان به وجود آمد، اجازه فسخ قرارداد شهباززاده را نمی‌دهد، می‌گوید: «چنین چیزی درست نیست. قرارداد بازیکنان با هم فرق دارد و شهباززاده از نظر قانونی نمی‌تواند بدون رضایت استقلال از این تیم جدا شود.» این در حالی است که طبق ادعای شهباززاده و نزدیکانش، او می‌تواند با پرداخت حدود ۳۰ درصد از قراردادش، به ترکیه برود و پیراهن آلانیا اسپور را بپوشد.

سجاد شهباززاده پس از دو فصل بازی برای استقلال، این روزها عزم خود را برای جدایی جزم کرده اما علاقه‌ای ندارد که این جدایی، مثل جدایی رضاییان و طارمی از پرسپولیس توام با دلخوری هواداران و مدیران باشگاه باشد.
شهباززاده که از آلانیا اسپور ترکیه پیشنهادی به ارزش ۷۰۰ هزار دلار دریافت کرده، چند روزی است که به باشگاه استقلال می‌رود تا رضایتنامه‌اش را دریافت کند.
استقلالی‌ها اما هر روز از صدور رضایتنامه شهباززاده طفره می‌روند و البته صحبت از رقم یک میلیون یورویی به میان می‌آورند. رقمی که گفته می‌شود از طریق فکس و از باشگاه استقلال به آلانیا اسپور ارسال شده اما بی پاسخ مانده. آلانیا اسپور که به تازگی به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده، تنها ۷۰۰ هزار دلار برای جذب شهباززاده کنار گذاشته و حتی یک دلار بالاتر از این مبلغ را هزینه نخواهد کرد. به همین دلیل فکس ارسالی از سوی استقلال را بی‌جواب گذاشته تا شهباززاده خودش دست به کار شود و رضایتنامه‌اش را دریافت کند.
در قرارداد شهباززاده نکته‌ای وجود دارد که می‌تواند سرانجام استقلالی‌ها را تسلیم کند.
شهباززاده همان روزی که پیراهن استقلال را پوشید بندی در قرارداد خود گنجاند تا در صورت دریافت پیشنهاد خارجی بتواند بدون مشکل ترانسفر شود. بر اساس این بند شهباززاده با پرداخت ۳۰ درصد از قرارداد خود با آلانیا اسپور یا هر تیم خارجی دیگر می‌تواند قراردادش با استقلال را یکطرفه فسخ کند و پیراهن تیم جدیدش را بر تن کند.
۳۰ درصد قرارداد با آلانیا می‌شود حدود ۲۱۰ هزار دلار و به عبارتی دیگر نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان. شهباززاده با توجه به این بند و پرداخت این مبلغ می‌تواند از استقلال جدا شود. بدون اینکه هر روز به باشگاه برود و درخواست رضایتنامه کند.
مهاجم استقلال البته برای فسخ یکطرفه قرارداد خود یکی دو روز قبل به سازمان لیگ رفت اما پاسخ روشنی از مسوولان دریافت نکرد. گویا سازمان لیگ پس از مکاتبه با مدیران استقلال حاضر نشده تا قرارداد شهباززاده را فسخ کند. با این حال سجاد همچنان پیگیر بند موجود در قراردادش است تا از استقلال جدا شود و به ترکیه برود. هر چند استقلالی‌ها هم با توجه به رابطه مناسب شهباززاده با مهدی رحمتی از کاپیتان تیمشان خواسته‌اند تا سجاد را به ادامه حضور در استقلال راضی کند.
استقلال البته به شهباززاده رقمی در حدود ۷۰۰ میلیون بدهکار است. رقمی باقی مانده از دو فصل حضور سجاد در استقلال. مدیران استقلال – اگر رضایتنامه شهباززاده را صادر کنند – قطعا از او درخواست بخشش این طلب و پرداخت ۲۱۰ هزار دلار از قراردادش با آلانیا را خواهند کرد. گویا شهباززاده برای دچار نشدن به سرنوشت رضاییان و طارمی و نشنیدن ناسزاهای بی شمار هواداران استقلال، با این شروط استقلال موافقت کرده و حاضر است طلب دو فصل گذشته‌اش را نیز ببخشد و پیراهن آلانیا را بپوشد.
مدیران و کادر فنی باشگاه آلانیا اسپور همچنان پیگیر وضعیت شهباززاده هستند. آنها تا چند روز دیگر منتظر حضور مهاجم ایرانی در ترکیه هستند اما اگر به هر دلیلی شهباززاده نتوانست قراردادش را فسخ کند یا رضایتنامه بگیرد، قید او را می‌زنند و سراغ گزینه‌های بعدی‌شان می‌روند. گزینه‌هایی از کرواسی و اسپانیا که مورد نظر آلانیا هستند اما پشت سر شهباززاده قرار گرفته‌اند تا تکلیف شماره ۱۰ استقلال برای حضور در سوپرلیگ ترکیه مشخص شود. مساله‌ای این وسط باقی می‌ماند اینکه استقال از مواضع خود کوتاه نمی‌آید و شهباززاده هم نمی‌خواهد با خاطره‌ای تلخ از این تیم جدا شود.
باید دید سرنوشت استقلال و شهباززاده به کجا می‌رسد؟ آیا سجاد سرانجام جدا می‌شود یا برای فصل سوم برای استقلال بازی خواهد کرد؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193158

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر