2

شعار علیه میناوند رامحکوم می کنیم/این رفتارها موضع باشگاه استقلال نبود

  • کد خبر : 193934
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

معاونت فرهنگی باشگاه استقلال گفت: شعارهای سر داده شده علیه مربی تیم خونه به خونه مازندران را محکوم می کنیم.

شعار علیه میناوند رامحکوم می کنیم/این رفتارها موضع باشگاه استقلال نبود

غلامرضا سعادتی در گفت و گو با کاپ، درباره حاشیه های به وجود آمده روز گذشته در حین برگزاری دیدار دوستانه تیم استقلال مقابل خونه به خونه اظهار داشت: بازی های این چنینی از حیطه اختیارات کمیته مشوقین باشگاه استقلال خارج است و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نداریم. به ویژه این دیدار که در استادیوم آزادی برگزار شد و ما پیش از بازی حتی تردید داشتیم که جمعیت را به داخل راه می دهند یا نه.

وی افزود: کار زشت، رشت است و هیچ کس آن را نمی پسندد. روز گذشته هم برخی شعارها علیه تیم مربی خونه به خونه سر داده شده که به اشتباه آن را به کانون هواداران باشگاه استقلال منصوب کردند. در حالی که ظاهرا افرادی که بین جمعیت حضور داشتند از اعضای سابق و اخراجی کمیته مشوقین ما بودند که البته هنوز بین هواداران با اقبال مواجه می شوند.

معاون فرهنگی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: قطعا ما این رفتارها را محکوم می کنیم و هر شعاری که سر داده شده موضع ما نبوده است. متاسفانه در طول فصل نقل و انتقالات هیجاناتی در فضای اینستاگرامی بین طرفداران قرمز و آبی به وجود آمده که تبعات آن به این شکل در فضای واقعی به چشم می آید. این می تواند مسئولیت کمیته مشوقین هر دو باشگاه را در مسابقات لیگ به ویژه دربی سنگین تر کند.

سعادتی تاکید کرد: می طلبد که توجه ویژه ای از سوی معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال که البته هنوز نمی دانیم چه کسی این معاونت را پذیرفته یا خواهد پذیرفت به این موضوع مهم صورت بگیرد. گرچه از سال گذشته از سوی سازمان لیگ حمایت هایی صورت می گرفت که مربوط به برنامه های جاری در مسابقات بود. اما به لحاظ استراتژیک لازم است فدراسیون فوتبال توجه خاص به این موضوع داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=193934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر