5

جلسه اضطراری رویانیان با عابدزاده

  • کد خبر : 19422
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فردا در جلسه ای حضوری با عابدزاده نظر نهایی او را برای حضور در این تیم به عنوان مربی دروازه بان ها جویا خواهد شد.  پس از برکناری سعید عزیزیان از سمت مربی دروازه بان های پرسپولیس، مسوولان این باشگاه سراغ احمدرضا عابدزاده رفتند. با این حال دروازه بان اسطوره ای تیم […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فردا در جلسه ای حضوری با عابدزاده نظر نهایی او را برای حضور در این تیم به عنوان مربی دروازه بان ها جویا خواهد شد.

 پس از برکناری سعید عزیزیان از سمت مربی دروازه بان های پرسپولیس، مسوولان این باشگاه سراغ احمدرضا عابدزاده رفتند. با این حال دروازه بان اسطوره ای تیم ملی ایران به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و تاکید کرد تنها با سرمربی خارجی کار می کند.

احمدرضا عابدزاده تاکید کرد اگر قرار باشد با استیلی کار کند، مربی گلرها نمی شود و به عنوان مربی مشغول فعالیت خواهد شد. با این حال اظهارنظر کلیدی او این بود که با سرمربی خارجی کار می کند. در این شرایط رویانیان در نظر دارد عابدزاده را به عنوان مربی گلرها به تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کند.

در این راستا رویانیان از عابدزاده خواسته فردا با حضور در جلسه ای نظرات خود را مستقیما به او انتقال دهد. از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد اگر عابدزاده یکبار دیگر با پیشنهاد رویانیان مبنی بر قبول سمت مربی دروازه بان های این تیم مخالفت کند، مدیرعامل پرسپولیس زومدیک را به عنوان مربی گلرها انتخاب خواهد کرد.

البته زومدیک در جام ولایت و پس از برکناری عزیزیان هم به عنوان مربی دروازه بان های پرسپولیس مشغول فعالیت شده است. زومدیک در آلمان هم سابقه چنین کاری را داشته است/شبکه ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر