2

ما هرگز نگفته ایم که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی کنند

  • کد خبر : 19648
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هم و غم این جبهه تقویت کمیته وحدت اصولگرایان موسوم به۸+۷ و رسیدن به فهرست واحد است. آقای سجادی در نشست خبری افزود: جبهه پیروان خط امام و رهبری متشکل از ۱۵ حزب و تشکل سیاسی اصولگراست که در طول سال فعالیت می کند و ارتباط معنوی […]

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هم و غم این جبهه تقویت کمیته وحدت اصولگرایان موسوم به۸+۷ و رسیدن به فهرست واحد است.

آقای سجادی در نشست خبری افزود: جبهه پیروان خط امام و رهبری متشکل از ۱۵ حزب و تشکل سیاسی اصولگراست که در طول سال فعالیت می کند و ارتباط معنوی و سیاسی با جامعتین دارد.
وی با بیان اینکه جامعتین را به عنوان مرکز فکری، مرجع و مروج اسلام ناب می شناسیم گفت: در انتخابات اسفند امسال با همت آیت الله  مهدوی کنی و آیت الله یزدی ، منشور اصولگرایی در جهت راهبرد وحدت اصولگرایان طراحی شد.
سجادی کمیته ۸+۷ را گسترش یافته کمیته۶+۵ در انتخابات گذشته خواند و افزود: کمیته وحدت اصولگرایان در گذشته تجربیات موفقی داشته است که به همین علت تصمیم گرفتیم این کمیته در انتخابات مجلس نهم کمی گسترش یابد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر جبهه پایداری دو نفر به این کمیته معرفی کند زیرا وحدت هرچه بیشتر میان اصولگرایان موجب پیروزی قطعی آنها در انتخابات خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اصولگرایان به دنبال وحدت حداکثری و حفظ آرامش هستند افزود: از نظر ما نامزدان انتخابات مجلس نهم نباید هیچ گرایشی به مراکز قدرت و ثروت داشته باشند و در خصوص اصحاب فتنه و جریان انحرافی به صورت شفاف مرزبندی کنند.
سجادی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا دلایل مستندی مبنی بر تلاش جریان انحرافی برای حضور در انتخابات پیش رو دارید یا نه ؟گفت: دبیران استانی ما افرادی مورد وثوق هستند و آنچه از آنها دریافت کرده ایم اثبات می کند جریان انحرافی در حال حمایت های مادی ومعنوی از نامزدان مورد نظر خود به ویژه در استان ها هستند.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سؤال که چرا اجازه ورود همه جریان های سیاسی در عرصه انتخابات داده نمی شود؟ گفت: ما هرگز نگفته ایم که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی کنند و یا اینکه نباید شرکت کنند.
سجادی افزود: از نظر ما اصلاح طلبان در چندین طیف هستند؛ گروهی جزو سران و حامیان فتنه بودند که خطوط قرمز نظام را رعایت نکردند و به طور قطع قانون از حضور این افراد در انتخابات جلوگیری می کند.
وی ادامه داد: دسته دیگر اصلاح طلبان در چارچوب نظام حرکت می کنند و قانون اساسی را قبول دارند که تعدادی از اینها هم اکنون در مجلس فعالند و هیچ منعی برای حضور این افراد در انتخابات مجلس نهم نیست.
سجادی گفت: اطلاعات موثقی داریم که اصلاح طلبان در حال ورود به فعالیت های انتخاباتی هستند اما با موتور روشن و چراغ خاموش.
وی افزود: البته برخی اصلاح طلبان باید بدانند که در جایگاهی نیستند که شرط و شروط تعیین کنند و باید از ناز سیاسی دست بردارند.
سجادی گفت: به طور قطع اصولگرایان واقعی به دنبال انحصارطلبی نیستند و از حضور اصلاح طلبان معتقد به نظام و قانون اساسی و ولایت فقیه در انتخابات پیش رو استقبال می کنند.
سجادی در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال دارد جبهه پایداری به ۸+۷ بپیوندد گفت: قطار جبهه متحد اصولگرایی در حال حرکت است و جبهه پایداری در هر ایستگاهی که به این قطار بپیوندد از آن استقبال  خواهد شد.
وی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره احتمال معرفی آقای روح الامینی از جبهه ایستادگی به کمیته ۸+۷ افزود: در این باره آقای ولایتی باید پاسخ دهد/واحد خبر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19648

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر