2

تغییرات پی در پی مسئولان به ویژه استانداران آثار خوبی ندارد

  • کد خبر : 19678
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۰

آیت‌الله هادی باریک بین امام جمعه و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان راجع به تغییر استاندار این استان تاکید کرد: تغییرات پی در پی مسئولان به ویژه استانداران آثار خوبی ندارد و بی ثباتی به همراه خواهد داشت. از بدو آغاز به کار دولت محمود احمدی‌نژاد تغییر استانداران چالش عمده مدیریتی دولت او محسوب […]

آیت‌الله هادی باریک بین امام جمعه و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان راجع به تغییر استاندار این استان تاکید کرد: تغییرات پی در پی مسئولان به ویژه استانداران آثار خوبی ندارد و بی ثباتی به همراه خواهد داشت.

از بدو آغاز به کار دولت محمود احمدی‌نژاد تغییر استانداران چالش عمده مدیریتی دولت او محسوب می‌شد. عموما این تغییرات با انتقادهایی همراه است. چرا که تغییر پیاپی استانداران به عنوان عدم ثبات مدیریتی تلقی شده و باعث می‌شود که روند حل مشکلات استان با چالش مواجه شود. روز گذشته اعلام شد استاندار قزوین تغییر کرده است. تغییر ناگهانی استاندار قزوین در حالی صورت می‌گیرد که تنها حدود یک سال از انتصاب استاندار قبلی گذشته بود. از سوی دیگر تغییر استانداران و به دنبال آن فرمانداران در ایام انتخابات معظل دیگری است که به شائبه سیاسی بودن این تغییرات دامن می‌زند.

با وجود اینکه حدود چهار ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی است تغییر استاندار قزوین مشکلاتی را به همراه خواهد آورد.

«علی محمد آزاد» در حالی توسط محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور با «احمد عجم» استاندار قبلی قزوین جایگزین می‌شود که اخیرا رسانه‌ها پیش‌بینی کرده بودند در آستانه انتخابات مجلس شاهد موج گسترده تغییرات در سطح استانداران و فرمانداران باشیم. بنابراین به نظر می‌رسد تغییر استاندار قزوین باید آغازی بر این تغییرات باشد. این در حالی است که وزارت کشور بعد از اوج گرفتن حواشی راجع به جریان انحرافی اعلام کرده بود که برنامه جدی برای تغییر استانداران ندارد. مگر اینکه خود استانداران به دلیل ارتقاء،‌شرکت در انتخابات یا پروازی بودن تقاضای تغییر استان محل خدمت را داشته باشند. با این وجود هیچ کدام از استانداران برای شرکت در انتخابات مجلس نهم اعلام آمادگی نکردند. تغییر استاندار قزوین با انتقاد شدید امام جمعه قزوین مواجه شد.

آیت‌الله هادی باریک بین امام جمعه و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان راجع به تغییر استاندار این استان تاکید کرد: تغییرات پی در پی مسئولان به ویژه استانداران آثار خوبی ندارد و بی ثباتی به همراه خواهد داشت.

این استاد حوزه علمیه قم که در خطبه‌های نماز عید سعید قربان قزوین سخن می‌گفت در ادامه خاطرنشان کرد: بی ثباتی در مدیریت سبب بروز مشکلات غیر قابل جبرانی خواهد شد که مسئولان ارشد کشور باید به آن توجه کنند. او از تغییر استاندار به عنوان تغییر ناگهانی یاد کرد و نسبت به آن ابراز تاسف کرد.

وی با اشاره به این که آقای عجم حدود یک سال است که به عنوان استاندار قزوین منصوب شده و بر کارها تسلط پیدا کرده بود، ادامه داد: انتصاب استاندار جدید در قزوین که از طریق رسانه‌ها اعلام شد مایه تأسف اینجانب شد. آخرین تغییر در سطح استاندار مربوط به استان فارس بود. مرداد امسال هیات وزیران بنا به پیشنهاد وزیر کشور صادق عابدین را به عنوان استاندار این استان انتخاب کرد.

البته تغییر استاندار فارس بعد از آن صورت گرفت که احمد زاده به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب شده بود.

منبع:  تهران امروز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=19678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر