4

“بنده هیچ برنامه‌ای برای سازمان تبلیغات ارائه نداده‌ام. “

  • کد خبر : 1972
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۰

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با تکذیب خبر برخی از سایت های خبری مبنی بر ارائه برنامه از سوی ایشان برای سازمان تبلیغات تأکید کرد “بنده هیچ برنامه‌ای برای اداره این سازمان ارائه نداده‌ام. ” حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در گفتگو با فارس با تکذیب خبر برخی از سایت های خبری مبنی بر ارائه برنامه از سوی […]

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با تکذیب خبر برخی از سایت های خبری مبنی بر ارائه برنامه از سوی ایشان برای سازمان تبلیغات تأکید کرد “بنده هیچ برنامه‌ای برای اداره این سازمان ارائه نداده‌ام. ”

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در گفتگو با فارس با تکذیب خبر برخی از سایت های خبری مبنی بر ارائه برنامه از سوی ایشان برای سازمان تبلیغات تأکید کرد “بنده هیچ برنامه‌ای برای اداره این سازمان ارائه نداده‌ام. ”

یکی از سایت‌های وابسته به جریان انحرافی چند روز قبل، خبر از انتصاب احتمالی حجت الاسلام پناهیان به ریاست یکی از نهادهای فرهنگی کشور داد. انتشار این خبر در حالی است که حجت‌الاسلام پناهیان سال‌هاست از کارهای اجرایی فاصله گرفته و بیشتر در قالب کارهای فکری فرهنگی و سخنرانی، برای شکل‌دهی به نهضت‌های فکری و تبلیغی فعالیت می‌کند.

به نظر می رسد برخی رسانه های همسو با جریان انحرافی با انتشار این گونه اخبار دروغین در صددند ضمن تحت‌الشعاع قرار دادن شخصیت فکری حجت الاسلام پناهیان و با محقق نشدن این انتصاب خیالی در آینده آن را نشانه عدم پذیرش برنامه‌های پیشنهادی ایشان معرفی کرده و از نقش هدایت‌گری وی در جامعه به خصوص در میان نسل جوان و دانشجو بکاهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1972

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر