1

حاشیه سازی ناخواسته طاهری برای پرسپولیس/ دلش برای اسپانسر می‌سوزد؟!

  • کد خبر : 199992
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۵۲

او معتقد است توطئه هاى افرادی در لیگ و فدراسیون و انعقاد قراردادهاى خارج از روال عرف واختیارات براى تبلیغات محیطى و پخش انحصارى تلویزیون بمنظور ضربه زدن به درامد باشگاه و تضعیف تیم فوتبال در استانه رقابت هاى اسیایى است که نشان از قهر و کینه شخصى برخی از مدیران فوتبال است.

بانک ورزش – به نظر می رسد قرار نیست پرسپولیس به مدت طولانی روی خوش ببیند. آنها که فصل گذشته پس از مدت ها صاحب یک مربی خوب شدند و بعضا با مشکلات مدیریتی مواجه بودند، در فصل جاری امید زیادی به قهرمانی داشتند. برانکو با مدیریت هماهنگ شده بود و هواداران این تیم چیزی جز قهرمانی متصور نیستند اما حالا خبر می رسد طاهری بدون اینکه حاشیه ای وجود داشته باشد خودش دست به حاشیه سازی زده و کم کم تیم را به بیراهه می برد.

ماجرا خیلی ساده است. بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس و حتی تیم ملی چند وقتی است مجبورند در هر مکانی که می نشینند از یکی از اپراتورها تعریف و تمجید کنند و به گونه ای رفتار کنند که گویا فوتبال را هم آنها کشف (!) کرده اند. بازیکنان مجبور بودند تنها با لوگوی این سامانه مصاحبه کنند و به این ترتیب از تنها حامیان واقعی که هواداران شان هستند دور و دورتر شدند. این سامانه خواسته یا ناخواسته حواشی زیادی برای دو تیم به وجود آورد و سبب شد بازیکنان دو تیم کمتر و کمتر پاسخگو باشند که در خیلی از موارد کاری بود که مدت ها بود دوست داشتند انجام دهند اما حالا با اجبار اسپانسر، توپ را به زمین آنها می انداختند.

طاهری حالا در حالی به خاطر حمایت از اسپانسر باشگاهش استعفا داده که چنین دلیلی برای استعفا سابقه نداشته است. او معتقد است توطئه هاى افرادی در لیگ و فدراسیون و انعقاد قراردادهاى خارج از روال عرف واختیارات براى تبلیغات محیطى و پخش انحصارى تلویزیون بمنظور ضربه زدن به درامد باشگاه و تضعیف تیم فوتبال در استانه رقابت هاى اسیایى است که نشان از قهر و کینه شخصى برخی از مدیران فوتبال است.

او به همین دلیل استعفا داده و از گودرزی خواسته زودتر شخص دیگری را به عنوان مدیرعامل معرفی کند.

استعفای طاهری فعلا مورد موافقت قرار نگرفته است اما بهتر نبود طاهری برای تیمش که این روزها شرایط خوبی دارد حاشیه ایجاد نکند؟ شاید با استعفای طاهری موافقت شود و مدیری دیگر جانشین او شود که حاشیه های خاص خودش را به همراه بیاورد. مدیری که شاید اعتقادی به مربی خارجی نداشته باشد و دنبال بهانه برای اخراج برانکو باشد. هرچند برانکو نشان داده مربی سازش‌کاری است و حتی بازیکنانی را که نیاز نداشته باشد با درخواست یا دستور مدیران جذب می کند اما شاید تنها طاهری باشد که رگ خواب این مربی را می داند و مدیر بعدی باز هم به سمت مربیان بومی برود که سرخپوشان طی دهه اخیر تجربه خوبی از آنها ندارند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که اسپانسر سرخابی های پایتخت بدون چنین تبلیغات عظیمی هم آنقدر مطرح می شوند که قراردادی چند ده میلیاردی با آنها امضا کنند و نیازی نیست تا طاهری و مدیران استقلال برای آنها از جان و دل مایه بگذارند. استقلال و پرسپولیس آنقدر بزرگ هستند که اگر همین امروز اراده کنند اسپانسری مشابه پیدا کنند. حال اینکه مدیران قبلی  سرخابی نمی توانستند اسپانسری در حد و اندازه های اسپانسر فعلی بیاورند دلیل بر کار بزرگ مدیران فعلی نیست بلکه مدیران قبلی به دلیل گرفتن بودجه و مواردی که در این مقال نمی گنجد سراغ جذب اسپانسر نمی رفتند و ترجیح شان این بود که هر سال بدهی روی بدهی بگذارند تا توقعات بالا نرود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=199992

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر