1

منصوریان: با روحیه بالا به مصاف ذوب آهن می رویم

  • کد خبر : 200660
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تاکید براینکه بازیکنانش با روحیه بالا به مصاف ذوب آهن اصفهان می روند، گفت: مقابل یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران که در دو فصل گذشته عملکرد ایده آلی داشته ، بازی می کنیم.

 

به گزارش ایرنا، «علیرضا منصوریان» امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان، با بیان اینکه گل محمدی یکی از بهترین دوستان او است، تصریح کرد: در دیدار فردا تمام تلاش و سعی خود را برای کسب سه امتیاز به کار می بریم و با روحیه بالا به دنبال رسیدن به این مهم هستیم.
وی درخصوص اینکه دیدار فوق تکرار فینال سال گذشته است، عنوان کرد: در دیدار جام حذفی سال گذشته من حضور نداشتم و هرچند به چیدمان سازمان لیگ برتر احترام می گذاریم، اما باید بگویم با فاصله کمی نسبت به شهرآورد به دیدار ذوب آهن می رویم.
منصوریان درباره تعطیلی دوباره پیش روی لیگ برتر، بیان داشت: بهتر است همه باشگاه ها و تیم ها نگاه ملی داشته باشند، ضمن اینکه، سرمربیان لیگ برتری قبلا از تعطیلی ها باخبر بودند.
سرمربی استقلال تهران، اظهار داشت: تعطیلات برای استقلال که می خواهد تغییرات تاکتیکی داشته باشد، خوب است و به آن نگاه مثبت دارم. با برگزاری دیدارهای دوستانه می توانیم از نفرات جوان به خوبی استفاده کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد، شرایطی ایجاد شود که تیم ملی و باشگاه ها از تعطیلات بهره ببرند.
سرمربی استقلال تهران درخصوص تساوی های متعدد تیمش و از دست رفتن امتیازات زیاد، توضیح داد: برای ما بازی آسان وجود ندارد، همه تیم هایی که روبروی سرخابی های تهران قرار می گیرند با انگیزه بیشتر بازی می کنند. البته قبول دارم در دیدارهای خانگی مقابل صنعت نفت و ماشین سازی، به راحتی پنج امتیاز را از دست دادیم.
وی در مورد اینکه آیا بعد از گذشت ۶ هفته ترکیب دفاعی خود را شناخته است، گفت:دغدغه استقلال این است بعد از به ثمر رساندن گل بتواند نتیجه را حفظ کند و خط دفاعی به خوبی از عهده وظایفش برآید. ترکیب تیم را به نوعی شناخته ایم و با رسیدن پادوانی به شرایط آرمانی می توانیم در روزهای تعطیلی از روش های جدید استفاده کنیم.
منصوریان در مورد اینکه آیا استقلال به مانند پرسپولیس فصل قبل می تواند از انتهای جدول به مدعی تبدیل شود، گفت: دیدار شهرآورد نقطه عطفی برای ما بود و نفرات جوانی به تیم اضافه شدند و دوست داشتم بازیکنان با پیروزی از زمین مسابقه بیرون بیایند. خوشبختانه بار سنگینی از دوش استقلال برداشته شد و روزهای خوبی را برای ادامه راه استقلال می بینم.
وی درباره اینکه ابتدای فصل گفته بود تماشاگران را به ورزشگاه بر می گرداند، اما سکوهای استقلالی ها در شهرآورد خالی بود، گفت: برایم تعجب آور بود در سکوهایی که قلب حضور تماشاگران استقلال است، هوادار وجود نداشت. بسیاری از هواداران پشت در های ورزشگاه مانده اند و خالی بودن سکوها نقطه تعجب و ابهامی را ایجاد می کرد.
وی درمورد مصاحبه نکردن بازیکنان تیمش پس از دیدار با شهرآورد، عنوان کرد: همانطوری که می دانید حامی پیراهن مالی پرسپولیس و استقلال یکی است و صحبت کردیم یا همه جلوی دوربین حرف بزنیم یا همه مصاحبه نکنیم و ما به دلیل برخی مسائل صحبت نکردیم.
منصوریان درخصوص اخباری که مبنی بر دلیل تعویض محمد انصاری مدافع پرسپولیس در دیدار شهرآورد منتشر شده است، گفت: او بازیکن استقلال هم بوده است و اگر سه بازیکن اخلاق مدار و سالم را نام ببریم، نفر اول او خواهد بود. جوانان باید زندگی امثال محمدانصاری و ابراهیم صادقی را دنبال کنند و این صحبت ها به او نمی چسبد.
منصوریان درمورد بازیکنان جوانی که در بازی پرسپولیس استفاده کرد، گفت: فرشید اسماعیلی در استقلال روند روبه رشدی دارد و باید در شهرآورد به میدان می رفت.همچنین، سیدمجیدحسینی از تیم نونهالان استقلال رشد کرده تا به اینجا رسیده است و باید به آنان برای رسیدن به موفقیت کمک کرد.
وی در مورد خط حمله تیمش، توضیح داد: مهاجمان خوبی مثل کاوه رضایی، آرش افشین و علی قربانی جذب کرده ایم که اگر با شرایط بازی در استقلال آشنا شوند، عملکرد درخشانی خواهند داشت. اگر زمان به عقب بازگردد بازهم همین نفرات را جذب خواهم کرد.
منصوریان درباره احتمال بازگشت سجاد شهبازاده، گفت: این مطلب شایعه است. البته سجاد اگر روزی بازگردد به طور قطع خوشحال می شویم. همچنین شایعاتی در مورد اضافه شدن مربی به کادر فنی هم صحت ندارد.
تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، عصر فردا (سه شنبه) از هفته هفتم لیگ برتر باشگاه های ایران در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند که هر دو تیم نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=200660

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر