1

هفته هشتم، هفته مهاجمان زهردار +تصاویر

  • کد خبر : 202760
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

هفته هشتم هفته مهاجمانی بود که عملکرد خیره کننده ای در بازی های تیم های خود داشتند.

به گزارش”ورزش سه”، در هفته هشتم لیگ برتر ۲۰ توپ از خط دروازه ها گذشت و این هفته را می توان هفته خوب مهاجمان لیگ برتر دانست.

 

بازی موثر این مهاجمان کار را برای انتخاب تیم منتخب هفته توسط کارشناسان ورزش سه سخت می کند، عملکرد مهاجمان در این هفته را به طور خلاصه بررسی می کنیم.

 

مهدی طارمی(پرسپولیس تهران):

 


مهاجم بوشهری پرسپولیس روز خوبی برابر سرمربی سابق خود داشت و علاوه بر اینکه گل زد توانست یک پنالتی نیز بگیرد تا حسین ماهینی دیگر بازیکن بوشهر سرخ پوشان آن را به گل تبدیل کند.
مهدی طارمی با این گل، ۴ گله شد و اولین پنالتی را این فصل برای تیمش گرفت.

 

 

رحیم زهیوی(استقلال خوزستان):

 


زهیوی روز فوق العاده ای برابر ماشین سازی داشت. او که فصل قبل در بازی با راه آهن از روی نقطه کرنر گلزنی کرده بود، در بازی با سبزپوشان تبریزی این کار را تکرار کرد و در حالی که توپ در راه ورود به دروازه بود به گلر برخورد کرد و گل زیبای هفته را به ثمر رساند. وی همچنین پاس گل سوم را به بحرانی داد. زهیوی تا کنون توانسته ۳ گل و ۴ پاس گل برای استقلال خوزستان را در کارنامه خود ثبت کند.

 
کاوه رضایی(استقلال تهران):

 


کاوه رضایی در بازی با سیاه جامگان از روی یک ضربه کاشته به زیبایی موفق شد دروازه ناصری را باز کند. البته رضایی می توانست تعداد گل هایش در این بازی را بیشتر کند اما از موقعیت های بعدی اش استفاده نکرد. این سومین گل کاوه رضایی در فصل بود.

 

 

ساسان انصاری(فولاد خوزستان):

 


ساسان انصاری باز هم برای فولادخوزستان گل زد، انصاری در پنجمین بازی خود برای فولاد چهارمین گلش(۳ گل لیگ برتر+۱ گل حذفی)را زد. البته او در این بازی بازهم می توانست گل بزند که بی دقتی این بازیکن و البته درخشش حامد لک مانع آن شد.
درخشش انصاری می تواند حسرت قرمزهای پایتخت را نیز برانگیزد.

 
مرتضی تبریزی(ذوب آهن اصفهان):

 


تبریزی مرد اول دربی اصفهان بود، او در این بازی موفق شد هر دو گل اصفهان را به ثمر رساند تا مجتبی حسینی اولین بردش در اولین بازی را بدست بیاورد. تبریزی با این دو گل به جمع ۴ گله ها اضافه شد.

 
رضا خالقی فر(گسترش فولاد تبریز):

 


خالقی فر که ابتدای فصل از پرسپولیس به گسترش آمده بود، در بازی امروز تیمش موفق شد دو گل بزند. او گل اول تیمش را با پشت سر وارد دروازه روشنگر کرد و همچنین گل دوم تیمش را در نیمه دوم به زیبایی وارد دروازه پدیده کرد.

 

 

محمد شادکام(صنعت نفت آبادان):

 


مهاجم صعنت نفتی ها موفق شد بازهم گلزنی کند و خود را پنج گله کند و در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. شادکام در بازی برابر پیکان یک پنالتی هم گرفت که البته این پنالتی و گل نتوانست مانع از شکست صنعت نفت شود.

 

 

گادوین منشا(پیکان):

 


منشا بازیکن نیجریه ای پیکان برابر صنعت نفت آبادان، باز هم گل زد تا سومین گلش را برای تیمش به ثمر رسانده باشد. او در برابر استقلال خوزستان در هفته قبل دبل کرده بود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202760

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر