1

اشتیلیکه:تیم ایران ازدفعه قبل وحشتناکتر شده بود

  • کد خبر : 202901
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

سرمربی آلمانی و مشهور تیم ملی فوتبال کره جنوبی در گفت وگوی امروز خود از سختی شکست دادن ایران صحبت کرده است و مدعی شده اولتیماتومی به او بابت باختن به تیم اول آسیا داده نشده است.

 اولی اشتیلیکه که در روزهای اخیر به شدت از سوی رسانه ها و قدیمی های فوتبال کره جنوبی تحت فشار قرار گرفته در کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی تشکیل جلسه داد و در پایان همین جلسه سخنگوی فدراسیون فوتبال کره اعلام کرد که اشتیلیکه تا پایان بازی با ازبکستان هم فرصت دارد و به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد. اظهارات وی را می‌خوانیم؛
 جو آزادی خیلی سنگین تر شد
قبل از اینکه به تهران بیاییم از تیم ملی ایران شناخت داشتیم.  خودم به عنوان سرمربی بازی با ایران را تجربه کرده بودم. می‌دانستم حریف ما چه قدرتی دارد. از چه بازیکنانی در کادر خود استفاده می‌کند و چه ساختار و تاکتیک‌‌‌های  بازی را در زمین پیاده می‌کند. همینطور آنالیزهای مختلفی را در قالب پرونده برای رقیب‌مان در اختیار داشتیم.
می‌دانستم چه جوی انتظارمان را می‌کشد پس انتظار بازی بسیار فشرده‌ای را داشتم. وقتی بازی ما در تهران آغاز شد،دیدم همان چیزهایی که از قبل در ذهن داشتم، از تیم ایران می‌بینم. به خصوص این دفعه رویارویی ما در جو بسیار سنگین‌تری برگزار می‌شد.
در این دیدار ایرانی‌ها به خاطر مسائل مربوط به آیین مذهبی خود، در شرایط کاملا متفاوتی با قبل پذیرای تیم کره می‌شدند و قابلیت‌های تیم ایران هم با مرتبه گذشته تفاوت داشت و متحول شده بود.در پایان هم ایران به لحاظ اینکه شایستگی فراوانی که داشت، برنده بازی شد.
بازی تیم ایران به تشویق تماشاگرانش می آید
تیم ایران از نظر من تیمی کاملا همگون  بود. در دفاع همان گونه خوب عمل می‌کرد که در حمله بود. البته در این میان شور و هیجان تماشاگران پرتعداد هم در ورزشگاه، به بازیکنان این تیم تزریق می‌شد که همه اینها، کار را برای تیم ما بسیار سخت کرد.
در این بازی ایران اجازه هیچ گونه اقدامی به تیم من نداد و همان گونه که عنوان کردم با شایستگی برنده ۳ امتیاز شد. در مقابل ما بسیار کمتر از حد خود ظاهر شدیم. در دفاع و حمله نتوانستیم کاری موثر انجام دهیم. ایران فضای کار را از تیم ما گرفته بود.
رقابت عظیم سخت انتخابی جام جهانی در قاره آسیا و گروهی که در آن قرار داریم، همچنان ادامه دارد. با این تفاوت که نسبت به گذشته شرایط تیم ایران به عنوان  مدعی بهتر شده و در مقابل شرایط کره نسبت به قبل سخت‌تر شده است.
تیم کی روش بالانس است
 من ۲ دوئل خود با ایران را از دست داده‌ام. در مرتبه اول شرایط فرق می‌کرد. چون آن بازی بیشتر جنبه خودشناسی داشت. قرار بود مقابل رقیبی دیرینه به اسم ایران، کره جنوبی محک بخورد اما جدالی که هفته گذشته انجام شد کاملا رسمی و بسیار حساس بود. من این ایران را بسیار قوی‌تر و خطرناک‌تر دیدم. این تیم بالانس بسیار خوبی داشت و به همین خاطر به همکاری چون کارلوس کی‌روش به خاطر ایجاد چنین بالانسی تبریک می‌گویم.
 متاسفانه در یک مسابقه حساس نتیجه را در ورزشگاه آزادی واگذار کردیم اما روحیه خود را از دست نمی‌دهیم. به قدر کافی حرفه‌ای هستیم که بدانیم کار به پایان نرسیده است. باید البته تحت فشار بیشتری به فعالیت خود ادامه دهیم. زندگی ورزشی ما به پایان نرسیده و قطع نشده است. حیات همچنان برقرار است.
اکنون من برداشت کاملا مثبتی نسبت به تیم ملی ایران دارم و معتقدم به مرور زمان تیم شما با هدایت کی‌روش متوازن‌تر شده است. آنچه ایران در ورزشگاه آزادی نشان داد نمای کاملی از تیمی بود که هم در حمله و هم در دفاع بسیار خوب کار می‌کرد و به بازیکنان تیم مقابل فرصت و مجالی نمی‌داد.
احتمال اخراج من از تیم کره جنوبی وجود دارد
بعد از شکست در تهران به شدت تحت فشار قرار گرفته‌ام، اما تا کنون هیچ گونه پیامی به اسم اولتیماتوم از طرف فدراسیون فوتبال کره جنوبی دریافت نکرده‌‌ام. بدیهی است بعد از باخت تهران شرایط ما و شرایط کاری من هم سخت شده است.
 قرارداد من همان زمانی که منعقد شد به این ترتیب است که تا پایان انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعتبار دارد. به همین خاطر به من اولتیماتومی بابت اینکه یک بازی فرصت داشته باشم، داده نشده است. اما با شرایط سنی کنونی خودم وضعیت سخت فعلی را درک می‌کنم و نهایت توان خود را برای ایجاد تحول در تیمم به وجود می‌آورم.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=202901

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر