1

آمریکا ایجادکننده تروریست در جهان است

  • کد خبر : 205151
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

امام جمعه موقت گفت: وضعیت فعلی آلودگی هوا باید از سوی مسئولین پیگیری شود و خودروهایی که در کشور استفاده می‌شوند باید سالم و دارای معاینه فنی باشند.

افق نیوز/ آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با گرامیداشت سالگرد علامه طباطبایی مفسر قرآن اظهار کرد: وضعیت فعلی آلودگی هوا باید از سوی مسئولین پیگیری شود و خودروهایی که در کشور استفاده می‌شوند باید سالم و دارای معاینه فنی باشند.

وی با اشاره به اینکه باید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در جهت کاهش آلودگی هوا وارد عمل شویم تصریح کرد: ارزش گذاشتن به انسان‌ها اعم از پیر، کودک و جوان امری مهم است که باید رعایت شود.

آیت‎الله امامی کاشانی خاطرنشان کرد: در این وضعیت هوا باید همه مواظبت لازم را داشته باشیم و خودرو ها باید سالم و معاینه انجام شده باشد.

وی افزود: کمتر خودرو تک سرنشین سوار شویم و بر سالخوردگان ترحم کنیم و بی اعتنا به جامعه نرانیم زیرا توجه به جامعه و حق مردم باید همیشه مد نظر باشد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه اربعین یک شعار دینی بسیار ارزشمند است تاکید کرد: زیارت امام حسین (ع) باید همراه با حضور اخلاقی و معرفتی باشد.

آیت‎الله امامی کاشانی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) پیرامون فتنه‌های عظیم خاطرنشان کرد: در این حدیث امام علی به فتنه‌ها و ابعاد آن اشاره کرده و تاکید داشته است که فتنه‌گران کسانی هستند که ویژگی هاری دارند و جامعه را به سمت هار بودن پیش می‌برند.طرفداران فتنه حامیان خونریزی و جنگ هستند و تنها به دنبال خونریزی گسترده در جهان هستند و در مقابل آنها جمعی قرار دارند که با آنها مبارزه می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید بصیرت داشته باشیم گفت: برخی منتظرند تا عده‌ای چرتشان بگیرد تابه آنها هجوم ببرند زیرا این عده ایثار و شجاعت را نمی‌فهمند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه فتنه‎گران در زمین مجهولند افزود: این دسته نه نماز، نه دین و نه امامان را نمی‌شناسند و تنها به دنبال خونریزی و جنگ هستند.

آیت‎الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه همانگونه که رهبر انقلاب هم اشاره کردند، مسئله رئیس‌ جمهور آمریکا که چه کسی باشد نه مهم است و نه ما وارد آن می شویم گفت: آنچه مهم است این است که دشمن چه می کند و تاکنون چه کرده است.

وی تصریح کرد: با وقاحت نامه می‌نویسند به سازمان ملل و ایران را حامی ترورسیم می‌دانند در حالیکه خودشان  در یمن  بمب خوشه‌ای می‌ریزند، شما خودتان تروریست را متولد کردید و بودجه آنها را می‌دهید.

میزان/امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: نباید از این عربده‌کشی ها ترسید و عقب کشید، نباید در برابر این بدمستی‌ها عقب‌نشینی کرد، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند و امام خمینی (ره)‌ نیز آن را پایه‌ریزی کردند باید در برابر دشمنان محکم ایستاد و خسته هم نشد، نباید خیال کرد آنان کسی یا چیزی هستند باید به خداوند تکیه کرد و به نصرت الهی امید داشت.

وی همچنین گفت:‌ در احادیث آمده است که نصرت و پیروزی با صابران است، بعد از هر سختی آسانی است و این تربیت قرآن کریم است که در احادیث ما به آن تأکید شده است، صبر، استقامت و ایستادگی تنها راه پیروزی است و باید واقعاً بر خداوند تکیه کرد، باید از خدای متعال پیروزی  اسلام را مسئلت کرد، دشمنان و مستکبران در دنیا چهره مفتضحی دارند و هر روز هم خودشان یکدیگر را مفتضح می‌کنند.

آیت‌الله امامی کاشانی با بیان اینکه این انتخابات آمریکا با این اقلیت پای صندوق نشان داد که نظر دنیا چیست گفت: آمریکا در واقع ایجاد کننده تروریست در جهان است  و اسرائیل  جنایتکار را علیه مردم مظلوم فلسطین ایجاد کرده است لذا صلاحیت صحبت و اظهار نظر علیه ایران را ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205151

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر