1

‎مجتبی شاکری: شهرداری با ترمز دستی کشیده پیش نمی‌رود

  • کد خبر : 205978
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از کوتاهی شهرداری در تهیه شاخص‌های پایش برنامه پنج ساله دوم انتقاد کرد و ورود به تهیه برنامه پنج ساله سوم را در این شرایط غیرممکن دانست.

مجتبی شاکری

مجتبی شاکری در جریان بررسی یک فوریت طرح برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، شهرداری را به راننده‌ای تشبیه کرد که ترمز دستی را کشیده، اما باز هم تلاش می‌کند به پیش برود و موفق نمی‌شود.

‎وی با اشاره به ارزیابی عملکرد شهرداری در حوزه تکالیف فرهنگی و اجتماعی برنامه پنج ساله دوم، گفت: از ۲۹ سند ماموریت، نظامنامه و آیین نامه‌ای که شهرداری موظف بوده در طول برنامه دوم طی ۶ ماه تهیه کند، مورد قابل قبولی ارائه نشده است.

ایسنا/ ‎شاکری تصریح کرد: برنامه بدون پیوست‌های مطالعاتی و شاخص‌های سنجش اثربخشی راه به جایی نمی‌برد و به منزله برنامه بدون ترازو است، بنابراین پیش از این که عملکرد شهرداری در برنامه دوم شخص شود، صحبت از برنامه سوم نوعی پیش‌فعالی در برنامه‌ریزی است و پرسش‌های مهم پاسخ نگفته شده‌ای در مورد برنامه ۵ ساله دوم در دستیابی به اهداف برنامه انحراف از برنامه پایش و میزان اثر بخشی مطرح است که کمیسیون برنامه بودجه و کمیته پایش باید پاسخگوی آن باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=205978

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر