1

استقلال اصلاً شانسی برای قهرمانی ندارد / با برکناری منصوریان مشکلات ریشه ای درست نمی شود

  • کد خبر : 206884
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰:۳۴

پیشکسوت استقلال، معتقد است این تیم با شرایطی که در فصل جاری دارد، شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

حسن روشن استقلال اصلاً شانسی برای قهرمانی ندارد / با برکناری منصوریان مشکلات ریشه ای درست نمی شود

حسن روشن در خصوص دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی و پیروزی امیر قلعه‌نویی مقابل تیم سابقش اظهار داشت: «این برد قابل پیش‌بینی بود. شما دیدید که قلعه‌نویی برخلاف گذشته واکنشی بعد از گل‌های تراکتورسازی نداشت و در کنفرانس‌های مطبوعاتی هم شرکت نکرد. او نشان داده حالا کارکشته، پخته و باتجربه‌تر از سال‌های قبل است. وقتی او عملکرد خوبی دارد باید به این موضوع اشاره کنیم، در ضمن تراکتورسازی ثبات تیمی پیدا کرده است.»

او ادامه داد: «قلعه‌نویی در دو سال اخیری که در استقلال بود، ثبات تیمی نداشت. شما می‌دیدید چند بازیکن جذب می‌شدند و به آنها قول پرداخت پول و بازی داده می‌شد و همین موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کرد. حالا تیم قلعه‌نویی در تراکتورسازی ثبات دارد و این موضوع نقش مهمی در موفقیت این تیم داشته است. آنها حالا جزو مدعیان قهرمانی هستند.»

روشن در مورد اینکه آیا استقلال شانسی برای قهرمانی دارد؟ گفت: «استقلال اصلاً شانسی برای قهرمانی ندارد، چون خیلی چیزها در این باشگاه اصلاً سر جایش نیست. شما می‌بینید چه اتفاقاتی در تیم‌های پایه و آکادمی رخ می‌دهد و تغییرات مختلفی ایجاد می‌شود. تغییراتی هم که از سوی صادق ورمزیار صورت می‌گیرد زیاد درست نیست و البته مشکلات دیگری هم مشاهده می‌شود که می‌توان خیلی چیزها را به مسائل مدیریتی ربط داد.»

روشن تأکید گرد: «باشگاه استقلال ساختار ندارد. این باشگاه کمیته پیشکسوتان، کمیته فنی و کمیته انضباطی قوی می‌خواهد. باید توجه اساسی به آکادمی و تیم‌های پایه صورت بگیرد، ولی این چیزها را نمی‌بینیم. وقتی علیرضا منصوریان قول سه ‌ساله می‌دهد باید بداند بازیکنانش را سه سال در اختیار خواهد داشت ولی شما می‌بینید هر سال در استقلال تغییرات زیادی انجام می‌شود.»

او در مورد اینکه برخی معتقدند باید علیرضا منصوریان از استقلال کنار گذاشته شود گفت: «این حرف‌ها الان معنی ندارد. منصوریان را برکنار کنند چه کسی را بیاورند؟ این باشگاه باید از ریشه درست شود که متأسفانه نمی‌شود و مشکلات استقلال ریشه‌ای است.»

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=206884

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر