1

بهای دلار در برابر یورو افزایش یافت

  • کد خبر : 20784
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۹:۵۳

در پی شکست مذاکرات کمیته ویژه کنگره آمریکا برای کاهش کسری بودجه این کشور، بهای دلار در پایان معاملات دوشنبه در برابر یورو افزایش یافت. هر یورو در پایان معاملات دوشنبه در برابر یک ممیز سه هزار و چهارصد و نود و شش دلار به فروش رسید،‌ در حالی که هر یورو در پایان معاملات […]

در پی شکست مذاکرات کمیته ویژه کنگره آمریکا برای کاهش کسری بودجه این کشور، بهای دلار در پایان معاملات دوشنبه در برابر یورو افزایش یافت. هر یورو در پایان معاملات دوشنبه در برابر یک ممیز سه هزار و چهارصد و نود و شش دلار به فروش رسید،‌ در حالی که هر یورو در پایان معاملات جمعه به قیمت یک ممیز سه هزار و پانصد و هجده دلار به فروش رسیده بود.

بهای پوند انگلیس نیز در پایان معاملات دوشنبه در برابر دلار کاهش یافت و هر پوند در برابر یک ممیز پنج هزار و ششصد و چهل و پنج دلار به فروش رسید.

در حالی که در پایان معاملات جمعه در برابر یک ممیز پنج هزار و هفتصد و هشتاد و هفت دلار داد و ستد شده بود.

بهای هر دلار آمریکا در تازه ترین معاملات، از هفتاد و شش ممیز نود و هفت ین ژاپن به هفتاد و شش ممیز نود و چهار ین کاهش یافت.

به گزارش آسوشیتدپرس، کمیته کنگره آمریکا که مسئولیت کاهش کسری بودجه این کشور را بر عهده داشت، درباره چگونگی کاهش یک تریلیون و دویست میلیارد دلاری کسری بودجه در طول دهه آینده به بن بست رسیده است. برخی تحلیلگران پیش بین می کنند رتبه بدهی دولت آمریکا بار دیگر کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=20784

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر