1

هزینه ۳ میلیاردی قرار دادن ستاره استقلال در لیست مازاد؛ منصوریان منصرف شد

  • کد خبر : 208093
  • ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

کاپیتان تیم فوتبال استقلال که تا نیم‌قدمی در خروجی باشگاه رفته بود، دوباره به مجموعه آبی برگشت.

سید مهدی رحمتی هزینه 3 میلیاردی قرار دادن ستاره استقلال در لیست مازاد؛ منصوریان منصرف شد

استقلالی ها عملا قصد قطع همکاری با سید مهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان خود را دارند، اما از قرار دادن نام وی در لیست مازاد خودداری کردند.

اگرچه علیرضا منصوریان فعلاً لیست مازاد رسمی را منتشر نکرده و هنوز هم بخشی از گمانه‌زنی‌ها حول این محور است که شاید نام رحمتی پس‌فردا در لیست خروج استقلال باشد اما منابع آگاه می‌گویند استقلال نمی‌تواند در این مقطع کاپیتان خود را از لیست کنار بگذارد.

در این خصوص بد نیست بدانید علی رغم این که نه منصوریان و نه سید رضا افتخاری تمایلی به ادامه همکاری با رحمتی دارند، اما از اعلام نام وی در لیست مازاد خودداری می کنند.

شنیده های ما حاکی از آن است که مدیران استقلال به منصوریان اعلام کردند مسئله کنار گذاشتن رحمتی را فراموش کند چرا که هزینه فسخ قرارداد او برای استقلال سنگین خواهد بود و باعث می شود این باشگاه نتواند خریدهای جدید خود را رقم بزند.

گفته می شود تنها دلیل این مماشات قرارداد سه ساله ای است که رحمتی با استقلال اواخر فصل گذشته منعقد کرده و البته رقم این قرارداد که فوق العاده بالاست.

البته رابطه رحمتی و منصوریان دیگر مثل سابق نخواهد شد و احتمالاً مهدی باید با نشستن روی نیمکت کنار بیاید اما کنار گذاشتن او از لیست، خرج ۳ میلیاردی روی دست استقلال می‌گذارد. برابر با شنیده‌های ما رحمتی ۷۰۰ میلیون تومان بابت سال گذشته، ۸۰۰ میلیون مالیات، ۵۰۰ میلیون بابت فصل‌های قبل‌تر و یک میلیارد هم از قرارداد امسالش طلب دارد و استقلال برای حذف او باید ۳ میلیارد تومان پول نقد داشته باشد.

استقلالی ها دوست دارند رحمتی خودش آمادگی اش را برای جدایی اعلام نماید که البته رحمتی هم با علم به این موضوع، از اعلام قصد جدایی از استقلال خودداری می کند.

حال باید صبر کرد و دید که بالاخره انتهای این داستان چه می شود و آیا استقلالی ها نام کاپیتان خود را در لیست مازاد می گذارند یا یک نیم فصل دیگر حضور او را در این تیم تحمل می کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=208093

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر