3

مدافع جنجالی خیلی زود به استقلال رسید

  • کد خبر : 210243
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

زودتر از آن چه تصور می شد به استقلال رسید تا انتقام تمام اتفاقاتی که در نیم فصل نخست برایش در این تیم رقم خورد را بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، امین حاج محمدی یکی از چهره های جنجالی اردوی استقلال در نیم فصل نخست بود. مدافعی که با وجود قرارداد سنگین مالی و میلیاردی یک دقیقه هم برای تیمش به میدان نرفت و سکونشینی هایش به سوژه ای ناب برای منتقدان و مخالفان این بازیکن تبدیل شد تا روزهای سخت و پرتنشی برای این مدافع جوان رقم بخورد.
امین حاج محمدی فصل قبل با سرو صدای زیادی به استقلال پیوست و همواره یکی از مردان ثابت پرویز مظلومی در ساختار تدافعی آبی پوشان بود اما از روزی که علیرضا منصوریان هدایت استقلال را در دست گرفت، ورق برای این بازیکن برگشت تا جایی که یا سکونشین شد یا هر وقت هم به لیست ۱۸ نفره رسید به خاطر برخی مشکلات اداری و اشتباهات کادر سرپرستی در درج نامش در لیست به سکوها رانده شد تا با اتفاقات عجیبی روبه رو شود.
منصوریان که در سال آخر حضورش در نفت تهران هم تمایلی به حفظ حاج محمدی از خود نشان نداد و باعث شد تا این بازیکن بعد از سال ها از نفت جدا و راهی استقلال شود از همان روزهای ابتدایی حضورش اعتقادی به حاج محمدی نداشت اما این بازیکن با توجه به قرارداد سنگین مالی با باشگاه تهرانی تمایلی به جدایی نشان نداد و ترجیح داد نیم فصل بیرون باشد اما جدا نشود. اما وقتی اوضاع بدتر از همیشه شد و فشارها و انتقادات از مدافع استقلال به اوج خود رسید تا حاج محمدی در آخرین روزهای نقل و انتقالات سر از ماشین سازی در آورد و به روند سکونشینی هایش پایان دهد.
دست سرنوشت خیلی زود زمینه رویارویی حاج محمدی با منصوریان و استقلالی ها را فراهم کرد تا امروز این بازیکن سرشار از انگیزه و حس انتقام مقابل هم تیمی های سابقش قرار بگیرد. حاج محمدی که در این روزها بارها مدعی شد در بازی با استقلال نشان می دهد چه کسی مازاد است قطعا می تواند چهره اصلی مصاف امروز یادگار امام میان ماشین سازان تبریزی و استقلالی های پایتخت باشد و ثابت کند که می توانست در جمع آبی پوشان فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=210243

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر