3

کروبی:۳۰سال خدماتم به انقلاب و امام را یک شبه هدر دادم

  • کد خبر : 2138
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۴

ندای انقلاب نوشت کروبی از فعالیتهای مخربی که منجر به فتنه ۸۸ شد ابراز پشیمانی می کند اما سوال مردم این است آیا مشکل مردم تنها فتنه گریهای کروبی در مدیریت فتنه ۸۸ بوده است ؟آیا کسی که اینچنین همه ارزشهای انقلاب را مورد هجوم فتنه گریهای خود قرار داد اعمالش ریشه در تخلفات دیگرش […]

ندای انقلاب نوشت کروبی از فعالیتهای مخربی که منجر به فتنه ۸۸ شد ابراز پشیمانی می کند اما سوال مردم این است آیا مشکل مردم تنها فتنه گریهای کروبی در مدیریت فتنه ۸۸ بوده است ؟آیا کسی که اینچنین همه ارزشهای انقلاب را مورد هجوم فتنه گریهای خود قرار داد اعمالش ریشه در تخلفات دیگرش که موجب نفرت مردم از او شده بود ندارد؟ اعمالی که باعث شد از میان ۴ کاندیدای انتخابات  ریاست جمهوری بعد از ارای باطله نفر پنجم انتخابات ریاست جمهوری شود!  همان اعمالی که موجب وهن مقدس ترین نهاد معنوی این کشور یعنی روحانیت شد بطوری که در نهم دی ماه ۸۸ مردم یکصدا فریاد برآورده و اشد مجازات را برای او دیگر رهبران فتنه ۸۸ از قوه قضاییه خواستار شدند.

البته ما از خدا می خواهیم او را کمک کرده و ضمن هدایتش به راه انقلاب و خواسته های مردم انقلابی ، هر چه زودتر تا زمانیکه در این دنیا فرصت زندگی دارد از همه اعمالش از قبل از فتنه ۸۸ و جریان فتنه ۸۸ توبه کرده و رد مال به صاحبان حق نموده  و ضمن رضایت از صاحبان حق تلاش نماید با توبه ای مخلصانه که مردم  و خدای مردم باورش کنند به انتظار دیار باقی بنشیند در غیر این صورت او نیز همانند همه کسانی که از مردم و انقلابشان جدا شدند و با دور شدن از راه و مسیر امام خمینی(ره) مطرود همیشه مردم شدند دچار نفرین ابدی این ملت خواهد شد.

کروبی:۳۰سال خدماتم به به انقلاب و امام  را یک شبه هدر دادم.

شنیده های خبرنگار ندای انقلاب حاکی است که مهدی کروبی از سران فتنه اخیرا در دیدار با برخی نزدیکان و هم حزبی های سابقش که برای عیادت وی به منزلش رفته بودند  از رفتاری که با نظام طی ۲ سال گذشته داشته است ابراز ناراحتی و پشیمانی کرده است.

بنابراین گزارش کروبی بر خلاف ادعای فرزندان و برخی مشاوران فراری اش در خارج از کشور که این روزها ادعاهای زیادی نسبت به وی دارند در این دیدار ضمن ابراز ناراحتی و پشیمانی از رفتارهای تند و نامعقولانه اش گفته است:” من ۳۰سال خدماتم به به انقلاب و امام  را یک شبه هدر دادم. نباید به گفته های برخی دوستان اینقدر اهمیت می دادم. ما که خودمان در این نظام بودیم می دانیم این نظام مستحکم تر از این حرفهاست که بخواهد با حرفهای من و یا دیگر آقایان زمین بخورد.اصلا من خودم در مجلس ششم جلوی تندروی خیلی از این مشارکتی-مجاهدینی ها ایستادم . حالا امروز….”

گفتنی است برخی نزدیکان کروبی در این دیدار علل تندروی های کروبی را برخی مشاوره های نادرست و علت دیگر را لجاجتهای ذاتی نامبرده دانستند. نزدیکان کروبی این احتمال را می دهند که شیخ سابق اصلاحات با نوشتن متنی خطاب به ملت ایران و نظام ضمن برائت از جریان فتنه از رفتار ۲سال گذشته اش نیز تبری بجوید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر