3

پیشنهاد «اسب تروا» از سوی ابراهیم نبوی را القای وزارت اطلاعات می دانند

  • کد خبر : 2170
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۷:۴۵

بعد از افشای نفوذی بودن «مدحی» در میان اپوزیسیون، ابراهیم نبوی، طنزنویس فراری روزنامه های زنجیره ای از جمله کسانی است که این روزها گروه های اپوزیسیون به چشم نفوذی وزارت اطلاعات به او می نگرند. تردید درباره نفوذی بودن ابراهیم نبوی بعد از افشای نامه وی به مقامات اطلاعاتی کشور افزایش یافته است. «مهرداد- […]

بعد از افشای نفوذی بودن «مدحی» در میان اپوزیسیون، ابراهیم نبوی، طنزنویس فراری روزنامه های زنجیره ای از جمله کسانی است که این روزها گروه های اپوزیسیون به چشم نفوذی وزارت اطلاعات به او می نگرند. تردید درباره نفوذی بودن ابراهیم نبوی بعد از افشای نامه وی به مقامات اطلاعاتی کشور افزایش یافته است. «مهرداد- الف» یکی از ضد انقلابیون ساکن لس آنجلس با انتشار این نامه در وبلاگ خود خطاب به طنزنویس روزنامه های زنجیره ای می نویسد «آقای ابراهیم نبوی یا به قول کیهان آقای «الف- ن» درخواست شما از وزارت اطلاعات برای موافقت با صدور ویزای خروج و تاکید بر پشیمانی خود از همکاری با روزنامه های اصلاح طلب چگونه قابل توجیه است و برای آن چه پاسخی دارید؟ اصلن(!) بفرمائید که چطوری از کشور خارج شده اید؟ اگر به شکل قانونی خارج شده اید که وزارت اطلاعات دستور صدور ویزای خروج جنابعالی را داده است و اگر غیرقانونی خارج شده اید، چه کسی باور می کند که وزارت اطلاعات رژیم بعد از درخواست شما برای ویزای خروج، نسبت به خروج شما حساس نبوده و آقای طنزنویس را به حال خود گذاشته تا از کشور خارج شود و در ینگه دنیا کنگر بخورد و لنگر بیندازد»!
گفتنی است که برخی از گروه های اپوزیسیون، پیشنهاد «اسب تروا» از سوی ابراهیم نبوی را القای وزارت اطلاعات می دانند و معتقدند نبوی با این پیشنهاد خود قصد لو دادن هواداران باقیمانده جنبش سبز- بخوانید فتنه ۸۸- را داشته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر