1

«سفیر سرگردان جنبش سبز در خارج با شدت می گوید از سیاست بیزار است».

  • کد خبر : 5666
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۷:۳۸

«سفیر سرگردان جنبش سبز در خارج با شدت می گوید از سیاست بیزار است». پایگاه اینترنتی «تهران ریویو» وابسته به عناصر ضدانقلاب مقیم اروپا با درج این مطلب درباره محسن مخملباف که به همراه دو دون کیشوت متوهم دیگر ( سازگارا و نوری زاده) به عنوان سه تفنگدار و سخنگوی جنبش سبز در خارج به […]

«سفیر سرگردان جنبش سبز در خارج با شدت می گوید از سیاست بیزار است».
پایگاه اینترنتی «تهران ریویو» وابسته به عناصر ضدانقلاب مقیم اروپا با درج این مطلب درباره محسن مخملباف که به همراه دو دون کیشوت متوهم دیگر ( سازگارا و نوری زاده) به عنوان سه تفنگدار و سخنگوی جنبش سبز در خارج به شمار می رفت، نوشت: دو سال پیش مخملباف از شهرت سینمایی اش برای ورود به عرصه سیاست بهره برد و به عنوان سخنگوی برون مرزی نامزد اصلاح طلبان در انتخابات یعنی موسوی نقش آفرینی کرد. او پس از آن در روزنامه گاردین (لندن) نوشت « به من مسئولیتی سپرده شد که جهان را آگاه سازم. دفتر موسوی از من خواسته که این کار را بکنم.»
نویسنده «تهران ریویو» مخملباف را «سفیر سرگردان جنبش سبز در اینجا و آنجا که برای مدتی گرد پایتخت های مختلف اروپا، پارلمان اروپا و کاخ سفید پرسه می زد و فرصتی برای فیلم ساختن نداشت» معرفی می کند و می نویسد: با مخملباف در یک کافه توریستی در بلوار سن میشل پاریس ملاقات کردم. او یک کوکا سفارش داد و با شدت اعلام کرد من واقعا از سیاست بیزارم. مخملباف به نسبت آدمی که ادعای بیزاری از سیاست را دارد، همیشه بیش از اندازه چهره ای سیاسی از خود نشان داده است.
یادآور می شود مخملباف در اوج فتنه سال ۸۸، بازیگر سناریوی جنگ روانی سازمان سیا شد و دروغ های دیکته شده سرویس های جاسوسی علیه جمهوری اسلامی را با گریم و چهره ایرانی قرائت می کرد اما در مدت کمتر از چند ماه، صرفا سایه ای ازاین جاه طلبی و بازیگری به قیمت بر باد دادن آبرو باقی ماند.
چند روز پیش ابراهیم نبوی طنزنویس فراری مقیم بلژیک با تمسخر لودگی های مخملباف نوشته بود: ۲ سال قبل مخملباف چهره مهم جنبش سبز بود. بعد از اینکه به عنوان سخنگوی میرحسین موسوی حرف های عجیب و غریبی زد، خودش رفت و مدت هاست پیدایش نیست. مخملباف مدتهاست بی خبرمان گذاشته است. یک سال قبل شنیدم آقایی به نام مدحی تبدیل به ستاره تلویزیونی اپوزیسیون تندرو شده، دولت تشکیل داده و قصد سرنگونی دارد و آخرش هم با الماس هاش رفت به ایران… این روزها هرکی حرف تند می زنه و می خواد زود بره، من یاد آدم هایی می افتم که دیر می اومدن و به سرعت می رفتند.
گفتنی است چند ماه قبل یکی از ضدانقلابیون فراری از قول نیک آهنگ کوثر نوشته بود که وی روی موبایل مخملباف شماره تماسی را دیده است که خود او – نیک آهنگ- در ایران از طریق همان شماره با وزارت اطلاعات تماس می گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر