0

دشمن به دنبال این است که این انقلاب را شکست دهد

  • کد خبر : 21753
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱

اگر هوشیاری و هوشمندی باشد و وحدت و انسجام حفظ شود، توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود

سردار یدالله جوانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات آتی مجلس اظهار کرد: رسالت سپاه پاسداران این است که اگر دشمن در جایی به دنبال توطئه، ایجاد بی‌ثباتی، ناآرامی و چالش‌های امنیتی است حضور پیدا کرده و توطئه را خنثی کند.

وی با بیان این‌که «دشمن به دنبال این است که این انقلاب را شکست دهد و بر ملت ایران مسلط شود» تصریح کرد: گروه‌های سیاسی نباید به دشمن دل خوش کنند و امید پیدا کنند، چراکه اگر دشمن بر ایران مسلط شود به آن‌ها هم رحم نمی‌کند. دشمن می‌خواهد از فضای کشور استفاده ابزاری کند و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید بدانند که عزت، استقلال و آینده ایران در گرو وحدت، انسجام، همدلی، هوشمندی، هوشیاری و حرکت پشت سر رهبری است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: اگر هوشیاری و هوشمندی باشد و وحدت و انسجام حفظ شود، توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود، ولی اگر غیر از این باشد گروه‌هایی که به دنبال ایجاد تفرقه، یاس، ناامیدی و تضعیف نظام و رهبری هستند باید بدانند که خواسته یا ناخواسته ستون پنجم دشمن شده‌اند و عملا نقش ستون پنجم را برای دولت بازی می‌کنند.

جوانی با بیان این‌که «مهمترین وظیفه جریانات سیاسی در داخل کشور این است که هوشمندانه و عاقلانه با مسایل برخورد کنند» تصریح کرد: تهدیدات امروز دشمن، تهدیداتی قابل مطالعه است و این مساله به خاطر پیشرفت‌ها و دستاوردهای ماست. وقتی دشمن به خاطر پیشرفت‌های کشور، این نظام و ملت را تهدید می‌کند، عقل حکم می‌کند که مردم، گروه‌ها و جریان‌ها در داخل کشور وحدت، انسجام و همدلی خود را بیشتر کنند و برای این منظور باید در چارچوب قانون حرکت کنند و قانون، محور حرکت را رهبری و ولایت فقیه می‌داند.

امام (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد و این پشتیبانی فقط مربوط به توده‌ها نیست بلکه گروه‌ها، احزاب و نخبگان سیاسی و فرهیختگان نیز باید پشتیبان ولایت فقیه باشند.

وی با اشاره به این‌که «ولایت در جامعه ما حکم امام را دارد و توده‌ها نیز حکم امت را دارند» تاکید کرد: در نظام امت و امامت، امت باید بطور منسجم پشت سر امام خود باشد و اگر خروجی هوشمندی گروه‌های سیاسی، انسجام امت باشد قطعا دشمن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌تواند برسد.

معاون سیاسی پیشین سپاه در ادامه از آمادگی سپاه برای برخورد با هرگونه چالش امنیتی از جمله در دوران انتخابات خبر داد و گفت: سپاه به دلیل رسالتی که دارد، با رصدی که انجام می‌دهد و برآوردهایی که حاصل می‌کند در راستای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن و حفظ ثبات، آرامش و امنیت و شتاب بخشیدن به حرکت‌ها و پیشرفت‌های انقلابی هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد و اگر به فرض دشمنان در فضای انتخاباتی چالش‌های امنیتی ایجاد کنند، سپاه با این مساله هوشمندانه برخورد می‌کند.

افق – ایسنا جوانی در پایان اضافه کرد: فرقی نمی‌کند که دشمن با تجهیز گروهکی مثل جندالشیطان مربوط به عبدالمالک ریگی در جنوب شرق کشور یا با تجهیز گروهک‌های تروریستی مثل پ‌.ک‌.ک و پژاک در شمال غرب بخواهد چالش امنیتی ایجاد کند یا این‌که مثلا در داخل کشور و در تهران بخواهد اخلال امنیتی ایجاد کند؛ سپاه در همه این حوزه‌ها هوشمندانه رصد می‌کند و وظیفه خود را در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان انجام می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=21753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر