2

هدف اصلی دشمن، کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

  • کد خبر : 25267
  • ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷

انتخابات میدان مبارزه با دشمن است و بدخواهان تلاش می‌کنند که به هر نحوی به انقلاب ضربه بزنند

پایگاه خبری افق – سردار یدالله جوانی ظهر پنج‌شنبه در سومین همایش “این عمار؟” که با موضوع مجلس ولایی در دانشکده علوم پزشکی قزوین برگزارشد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته برخی جریانات افراطی به دنبال القای این موضوع به جامعه بودند که انتخابات، صوری است و رای مردم در آن تاثیری ندارد.

وی با بیان اینکه “همه اقدامات دشمن با هدف تاثیرگذاری در اصل انتخابات و ایجاد فضای ناامیدی و یاس در مردم نسبت به سلامت انتخابات انجام می‌شود”، افزود: انتخابات، شکل‌دهنده و عامل اصلی تحقق اهداف انقلاب اسلامی است و امیدواریم نتیجه آرای مردم، حضور افراد ولایی در مجلس برای حفظ ارزش‌ها و خدمت به نظام باشد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه اضافه کرد: با فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری و آگاهی مردم، امروز سطح بصیرت جامعه ارتقا یافته است و مردم کمتر تحت‌تاثیر القائات قرار می‌گیرند. برخی جریانات به کمک رسانه‌های غربی تلاش دارند مردم ایران را نسبت به حاکمیت بی‌اعتماد کنند ولی مردم همواره با حضور در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات، آنها را ناامید کرده‌اند.

جوانی با بیان اینکه “جامعه نشان داده که بر اساس ارزش‌ها و مبانی انقلاب تصمیم گرفته و نسبت به جوسازی‌ها بی‌اعتنا است”، گفت: انقلاب دستاوردهای گوناگونی دارد که یکی از آنها ایجاد جبهه برای حق‌مداران با نگاه اندیشمندانه امام راحل است. انقلاب توانست حق‌طلبی را در جهان اسلام فریاد کند و نظام مدیریتی نوینی را شکل دهد.

وی تصریح کرد: دشمنان تاکنون با ترفندهای مختلفی از جمله تهدید نظامی و فشارهای اقتصادی با اعمال تحریم‌های مالی و اخلال‌گری در صدد ضربه‌زدن به نظام اسلامی بوده‌اند و در آخرین حربه خود نیز ضمن ایجاد جنگ نرم و سایبری با ترور دانشمندان می‌خواهند روند توسعه ایران اسلامی را متوقف کنند.

ایسنا -مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان، انتخابات را تهدیدی برای دشمنان دانست و تاکید کرد: انتخابات میدان مبارزه با دشمن است و بدخواهان تلاش می‌کنند که به هر نحوی به انقلاب ضربه بزنند و در این مسیر تنها هوشیاری و هوشمندی و انسجام مردم می‌تواند نظام را از آسیب‌ها نجات دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر