1

دایی: قهرمانی در جام حذفی معجزه بود/ به کمترین حق خود را رسیدیم

  • کد خبر : 220041
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۵۶

خدا را شکر می‌کنم با همت بازیکنان، یک فصل سخت را به پایان رساندیم و یک جام هم به دست آوردیم. حالا با بازیکنان و باشگاه نفت خداحافظی می‌‌کنم و به نظر من این قهرمانی یک معجزه بود. خدا درهای لطف را باز کرد و یکبار دیگر نشان داد که در سختی‌ها به دادمان می‌رسد.

به گزارش افق نیوز/  علی دایی سرمربی نفت تهران پس از پیروزی یک بر صفر برابر تراکتورسازی تبریز در فینال جام حذفی اظهار داشت: هفته‌های سختی را سپری کردیم، اما خدا را شکر بازیکنانم با قهرمانی به کمترین حق خود رسیدند. من این قهرمانی را به سیاوش غلامپور تقدیم می‌کنم که مدت زیادی در بیمارستان بستری بود و امیدوارم هر چه زودتر حالش خوب شود.

وی ادامه داد: من مدیون هواداران هستم که امروز با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کردند، واقعیت این است که فکر نمی‌کردم نفت بی‌تماشاگر اینقدر هوادار داشته باشد و دست تک تک آنها را می‌بوسم که در بازی امروز از ما حمایت کردند.

دایی درباره چمن ورزشگاه بیان کرد: این زمین شرایطی دارد که مشخص است، تنها یک هفته به آن رسیده‌اند، در حالی که به نظر من اینجا باید زمینی در شأن خرمشهر داشته باشد. خرمشهر شهیدان زیادی داده است و یکی از مناطقی است که در دوران دفاع مقدس  مقاومت کرد. نظام ما مدیون خرمشهری‌ها است و به نظر من باید بازی فینال بهتر از این برگزار می‌شد و زمین مسابقه هم باید در شأن ما و خرمشهر باشد.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم با همت بازیکنان، یک فصل سخت را به پایان رساندیم و یک جام هم به دست آوردیم. حالا با بازیکنان و باشگاه نفت خداحافظی می‌‌کنم و به نظر من این قهرمانی یک معجزه بود. خدا درهای لطف را باز کرد و یکبار دیگر نشان داد که در سختی‌ها به دادمان می‌رسد.

سرمربی تیم نفت تهران افزود: یکسری بازیکن بی‌ادعا که افتخار می‌کنم با آنها کار کرده‌ام، در فینال جام حذفی با جان و دل کار کردند، به هر حال کار من تمام شد و دیگر به آن فکر نمی‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که با قهرمانی از نفت جدا می‌شوم.

آقای گل جهان در خصوص قهرمانی تیمش گفت: این قهرمانی مبارک کسانی باشد که ما را تنها گذاشتند. برای من جدایی از نفت آسان است، اما جدایی از بازیکنانی که مردانه یک فصل تحمل کردند بسیار سخت است. امروز دیدیم که یک تیم مردانه قهرمان شد، چرا که یک فصل سختی را تحمل کردند، سختی‌هایی مانند راه ندادن به زمین تمرین و…، به هر حال فکر می‌کنم بازیکنان تیمم لایق این قهرمانی بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=220041

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر