1

اولین میزبانی سپیدرودی‌ها با هواداران کمتر

  • کد خبر : 228267
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

شب گذشته مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر از ورزشگاه دکتر عضدی رشت بازدید کرد و شرایط این تیم را برای برگزاری اولین دیدار خانگی در لیگ برتر مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که پیش از این از سوی مسئولان سازمان لیگ اولتیماتوم هایی به دو باشگاه پارس جنوبی جم و سپیدرود داده شده بود این دو باشگاه و هیات های فوتبال استان های گیلان و بوشهر به باسازی استادیوم های محل برگزاری بازی های خود پرداختند.

پس از بازدید مسئول برگزاری رقابت های لیگ از ورزشگاه پارس جنوبی جم، کار به رشت کشیده شد و شب گذشته سعید فتاحی آخرین بازدیدها را از محل برگزاری اولین دیدار این تیم به عمل آورد.

 

پس از آغاز به کار بازسازی این ورزشگاه تاکنون نیمکت ذخیره ها، پروژکتورها، اسکوربورد و رختکن های ورزشگاه مورد بازسازی قرار گرفتند و مشکلات مربوط به آنها کاملا حل شد تا تنها نگرانی سپیدرودی ها به حضور کمتر هواداران این تیم مربوط شود چرا که مهمترین بخش ورزشگاه دکترعضدی که سکوهای روبروی جایگاه است و بیشترین ظرفیت تماشاگران (حدود سه تا چهار هزار نفر) را در خود دارد، هنوز بازسای نشده است و بدین ترتیب نمی تواند پذیرای هواداذان این تیم باشد.

 

بدین ترتیب می توان گفت سپیدرودی ها باید با تعداد هواداران کمتری نسبت به دیگر دبدارهای خانگی خود به میدان برود و در حال حاضر مهمترین چالش این تیم در اولین میزبانی خود در تاریخ لیگ برتر همین موضوع است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=228267

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر