2

عملکرد شجاعانه دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها

  • کد خبر : 23113
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶

دولت کار بزرگ و تحول اساسی را انجام داد و در مسیر اجرای این اقدام اساسی ؛ صرفه جویی ها، خلاقیت ها و بهره وری ها را در پیش گرفت.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملکرد شجاعانه دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در یک سال اخیر گفت: دولت کار بزرگ و تحول اساسی را انجام داد و در مسیر اجرای این اقدام اساسی ؛ صرفه جویی ها، خلاقیت ها و بهره وری ها را در پیش گرفت.

به گزارش خبرنگار ما ، علی نیکزاد در مراسم پایان نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته افزود : افرادی که در بخش ساخت و ساز مسکن فعال هستند با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به سراغ جایگزینی برای مصالح انرژی بر در ساختمان رفتند که این مسئله باعث صرفه جویی و افزایش بهره وری در بخش مسکن شده است.

نیکزاد گفت : قیمت فرآورده ها بالا رفت و تولیدکنندگان ما به سمت صرفه جویی همراه با بهره وری بالا حرکت کردند و این را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در غرفه‌های نمایشگاه امسال ، دانشجویان با ارائه فعالیت‌های تخصصی مصداق کامل شعار ما می‌توانیم را بروز دادند. وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: دولت به تنهایی امکان به سر منزل رساندن این مسئولیت خود را ندارد و توسعه زیرساخت‌ها نیازمند حضور گسترده بخش خصوصی است. وی ادامه داد: همگان به مشارکت بخش خصوصی اعتقاد دارند و برای اولین بار BOT ( ساخت بهره برداری و انتقال) به میزان سرمایه‌گذاری بالا صادر شده است. نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی دیروز به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر