4

ابقای احمد عجم استاندار قزوین و آزاد استاندار سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 23262
  • ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰

به همکارانم در استان قزوین و سیستان و بلوچستان این نوید را بدهم که استانداران این دو استان با تصمیم دولت ابقا شدند

حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد نماینده مردم قزوین و معاون قوانین مجلس شورای اسلامی از ابقای استانداران قزوین و سیستان و بلوچستان با تصمیم دولت خبر داد.

وی گفت: با توجه به تجارب موفق و ارزیابی مثبت وزارت کشور و رئیس جمهور از عملکرد آقایان احمد عجم استاندار قزوین و آزاد استاندار سیستان و بلوچستان، نگاه دولت معطوف به آن بود که از این دو با یک تغییر و جابجایی، به نحو بهتری استفاده کند و زمینه ایفای نقش بهتر این دو فرد با تغییری که مورد نظر دولت بود، فراهم شود.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در ادامه یادآور شد: پیرو این تصمیم دولت نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین ،نمایندگان مجلس این استان و نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس، خواستار فراهم شدن ایده ابقای این دو استاندار در جایگاه‌های فعلی‌شان بودند.

به گفته وی ارزیابی این مجموعه آن بود که با توجه به اشراف این دو استاندار به حوزه مسئولیت‌شان و ارزیابی مثبتی که از عملکرد آنان در مدیریت دو استان وجود دارد، چنانچه در جایگاه فعلی خودشان ابقا شوند، می‌توانند نقش بهتری را ایفا کنند.

نماینده مردم قزوین در خانه ملت بر همین اساس از نگرانی و دغدغه نمایندگان استان‌های قزوین و سیستان و بلوچستان در مجلس درباره تغییر مدیران این دو  استان سخن به میان آورد و تصریح کرد: نگرانی که وجود داشت این بود که چابجایی و تغییر مدیران استان‌های قزوین و سیستان و بلوچستان به روند پیشرفت امور آسیب بزند.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با فارس از دیدار اخیرش با محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان خبر داد و گفت: در دیداری که اخیرا با رئیس حمهور داشتم این دغدغه را منتقل و استدلالی که در این زمینه وجود داشت را مطرح کردم و متعاقبا موضوع پیگیری شد و در نهایت وزارت کشور و شخص رئیس جمهور پیشنهاد ابقای استانداران دو استان قزوین و سیستان و بلوچستان را مثبت ارزیابی کردند و دولت تصمیم بر ابقای دو استاندار در حوزه مسئولیت فعلی‌شان گرفت.

ابوترابی‌فرد در ادامه با بیان اینکه باید به همکارانم در استان قزوین و سیستان و بلوچستان این نوید را بدهم که استانداران این دو استان با تصمیم دولت ابقا شدند، تاکید کرد: به دلیل این تصمیم درست، به دولت تبریک می‌گویم و خوشبختانه ما در قزوین در خدمت احمد عجم استاندار خواهیم بود و مردم شریف سیستان و بلوچستان نیز شاهد ادامه مدیریت و تلاش موفق آقای آزاد خواهند بود.

این نماینده مجلس هشتم در عین حال ابراز امیدواری کرد که با تعامل شایسته نمایندگان مجلس و دولت و ارتباط نزدیک مسئولین به ویژه دو نهاد اجرایی و مقننه، شاهد افزایش کارایی نظام و توسعه دو استان قزوین و سیستان و بلوچستان باشیم.

ابوترابی‌فرد در خاتمه گفت:‌ از طرف خودم،‌نمایندگان مجلس دو استان و آیت‌الله باریک‌بین نماینده رهبر انقلاب و مسئولین استان و یکایک مدیریانی که دغدغه داشتند، از رئیس جمهور برای تصمیمی که اتخاذ کرد، تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر