3

زمان ثبت نام برای انتخابات به هیچ وجه قابل تمدید نخواهدبود

  • کد خبر : 23677
  • ۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶

مجموع ثبت نام قطعی از داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری تهران و وزارت کشور در روز چهارشنبه ۱۲۲ نفر است که از این تعداد ۱۰۴ نفر آقا و ۱۸ نفر خانم هستند.

فرماندار تهران پس از پایان پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری مجلس اعلام کرد: تا به امروز ۳۸۸ نفر داوطلب برای شرکت در انتخابات مجلس در فرمانداری و وزارت کشور ثبت نام کرده اند.

محسن نایبی فرماندار شهر تهران بعدازظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران ضمن اعلام پایان وقت پنجمین روز از  ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری مجلس اعلام کرد: مجموع ثبت نام قطعی از داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری تهران و وزارت کشور در روز چهارشنبه ۱۲۲ نفر است که از این تعداد ۱۰۴ نفر آقا و ۱۸ نفر خانم هستند.

وی در ادامه افزود: از مجموع این ۱۲۲ نفر ثبت نام کننده ۵۷ نفر در فرمانداری تهران و ۶۵ نفر نیز در وزارت کشور  ثبت نام کرده اند.

نایبی همچنین با اشاره به مجموع ثبت نام کنندگان در این ۵ روز گفت: تا به حال ۳۸۸ نفر ثبت نام قطعی در حوزه تهران ، ری ، شمیرانات و اسلام شهر در در فرمانداری تهران و وزارت کشور انجام داده اند.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: از مجموع این ۳۸۸ نفر داوطلب ثبت نام کننده ۳۳ نفر با مدرک کارشناسی، معادل فوق لیسانس وهمچنین ۲۷۳ نفر با مدرک کارشناسی ارشد ، ۷۷ نفر با مدرک دکترا و ۵ نفر نیز با مدرک حوزوی ثبت نام کردند.

فرماندار شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: ۹ نفر از این ۳۸۸ نفر جزو اقلیت های مذهبی بودند که برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه آمار ثبت نام کنندگان تا امروز نسبت به ثبت نام کنندگان در سال ۸۶ برای هشتمین دوره انتخابات مجلس ۳۶ درصد افزایش پیدا کرده است تاکید کرد: به داوطلبان توصیه می کنم در اولین ساعات صبح فردا و پس فردا برای ثبت نام مراجعه کنند چرا که ساعت ثبت نام در پایان روز جمعه بوده و به هیچ وجه قابل تمدید نخواهدبود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر