1

کشف جسد چهار مرد در یک روز در تهران + تصویر

  • کد خبر : 23987
  • ۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴

با کشف جسد چهار مرد در یک روز در تهران، پلیس آگاهی پایتخت تحقیقاتی گسترده را برای رازگشایی از این جنایت ‌ها آغاز کرده است.

با کشف جسد چهار مرد در یک روز در تهران، پلیس آگاهی پایتخت تحقیقاتی گسترده را برای رازگشایی از این جنایت ‌ها آغاز کرده است.

به گزارش «جام‌جم»، سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در ارتباط با کشف اجساد گفت: ساعت هشت روز هشتم دی‌ماه ماموران کلانتری ۱۱۴ در جریان کشف جسد مرد ۶۵ ساله‌ای در حوالی میدان خراسان، میدان غیاثی، خیابان آل‌آقا قرار گرفتند.

با حضور ماموران و بازپرس ویژه قتل در محل معلوم شد، در کنار جسد چند بسته زعفران دیده می‌شود و جسد در یک ساختمان در حال احداث رها شده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی افزود: در تحقیق از کارگران ساختمان، هیچ‌کدام مقتول را نمی‌شناختند؛ اما در ادامه معلوم شد به مغازه روبه‌روی ساختمان نیمه‌کاره دستبرد زده شده و بسته‌های زعفران از این مغازه به سرقت رفته است. با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیق در این زمینه آغاز شد.

جسدی پشت وانت‌بار

حاجی‌زاده در ارتباط با کشف جسد دوم گفت: در حادثه دوم نیز جسد مرد ۵۰ ساله‌ای در بزرگراه شهید محلاتی نزدیکی میدان خراسان در حالی که پشت یک وانت‌بار قرار داده شده بود، کشف شد.

با عزیمت ماموران و بازپرس جنایی به محل معلوم شد مقتول فروشنده لوازم یدکی خودرو بوده و عامل یا عاملان جنایت، جسد را درون موکت و روفرشی قرار داده و به این محل منتقل کرده‌اند.

با شناسایی محل سکونت مقتول، در تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد آنها در غیاب اعضای خانواده مرد ۵۰ ساله (مقتول)، صدای مشاجره زن و مردی را از درون منزل شنیده‌اند.

خانواده مقتول نیز با حضور در پلیس آگاهی عنوان کردند، محمد روز سوم دی‌ماه از مغازه‌اش خارج شده ولی به خانه بازنگشته بود.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی اضافه کرد: رازگشایی از این حادثه در حالی آغاز شده که علت مرگ، انسداد مجاری قلبی اعلام شده است. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

کشف جسد در لاله‌زار

سرهنگ حاجی‌زاده در ارتباط با کشف سومین جسد روز هشتم دی‌ماه در خیابان لاله‌زار تهران گفت: چند ساعت پس از کشف دومین جسد، ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان از کشف جسد مرد ۴۵ ساله‌ای به نام مهران در محل سکونتش خبر دادند.

با حضور ماموران در محل و مشاهده دو بریدگی عمیق روی آرنج و مچ دست مقتول، معلوم شد این فرد تنها زندگی می‌کرده و خانواده‌اش در شهرستان سکونت دارند.

با دستور قضایی تحقیق در این زمینه نیز آغاز شد.

کشف چهارمین جسد

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از کشف چهارمین جسد در خیابان انبار گندم خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی با اطلاع از کشف جسد، عازم محل شده و با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران، متوجه شدند مقتول مرد ۵۰ ساله‌ای به نام علی است که دستفروش بوده و از زمان مرگ او یک هفته می‌گذرد.

با تحقیقات اولیه معلوم شد، تلفن همراه این فرد نیز سرقت شده است.

حاجی‌‌زاده خاطرنشان کرد: با دستور قضایی تحقیق در این زمینه نیز در شعبه ۱۰ پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=23987

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر