1

از لندن تا مشهد| فوتبال، استادیوم خوب می خواهد!

  • کد خبر : 242080
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

هفته پیش یک اتفاق جالب و خبر شگفت انگیز در دنیای فوتبال رقم خورد.

هفته پیش یک اتفاق جالب و خبر شگفت انگیز در دنیای فوتبال رقم خورد.
به گزارش افق نیوز، باشگاه چلسی و مالک میلیاردرش می خواستند یک استادیوم در بخشی از شهر لندن احداث کنند اما از آنجا که احداث این استادیوم باعث می شود خورشید به یکی از خانه های اطراف آن نتابد، به همین خاطر، موضوع ساخت ورزشگاه متوقف شد اما به تازگی، شهرداری لندن اجازه ادامه ساخت ورزشگاه یک میلیارد پوندی چلسی که با شکایت یکی از ساکنان اطراف ورزشگاه، ساخت آن متوقف شده بود، را صادر کرد. به معنای دیگر، فوتبال در دنیا به این سمت پیش می رود که همیشه عمران و ساخت استادیوم و ورزشگاه شیک در آن در اولویت است.
در ایران نیز به ندرت شاهد ساخت استادیوم هستیم و مرمت ورزشگاه ها نیز با کندی پیش می رود. به خصوص که حالا دیگر مدبر نیز از شرکت توسعه و تجهیز جدا شده است اما با این حال، مشهد به تازگی صاحب یک ورزشگاه مدرن، زیبا و جذاب به نام ورزشگاه امام رضا (ع) شده است. استادیومی که به همت آستان قدس احداث شد اما به خاطر مسائلی که در آن رقم می خورد، بازی های زیادی در آن انجام نمی شود.
مدیران ورزشی – سیاسی در مشهد می گویند عدم توافق بر سر برگزاری بازی به گردن مسئولان فوتبالی و مدیران دو باشگاه پدیده و سیاه جامگان است و مدیران این دو باشگاه نیز نظراتی غیر از این دارند اما به هر حال، فوتبال ایران برای پیشرفت، استادیوم خوب می خواهد و حالا که این استادیوم را در کشورمان، در مشهد مقدس داریم، چرا نباید به عنوان مثال شاهد برگزاری دیدار استقلال مقابل سیاه جامگان در آن ورزشگاه باشیم؟ امیدواریم با الگوبرداری از کشورهای صاحب فوتبال، به روند لجبازی بر سر برگزاری یا عدم برگزاری بازی در این ورزشگاه زیبا امام رضا (ع) پایان داده شود و تیم ها و هواداران اجازه یابند در یک استادیوم بزرگ و زیبا، لیگ را ادامه دهند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242080

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر