1

بازدید سرزده معاون مالی ،پشتیبانی شرکت عمران پردیس از کارگزاری مسکن مهر

  • کد خبر : 242841
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

معاونت مالی و پشتیبانی شرکت عمران پردیس با حضور در جمع متقاضیان در بخش های مختلف کارگزاری مسکن مهر از نزدیک در جریان روند رسیدگی به امور اداری متقاضیان قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری افق نیوز ظهر امروز حسین ساویز معاونت مالی شر کت عمران پردیس به همراه علیرضا بابازاده عضو هیات مدیره این شرکت ، بصورت سرزده با حضور در ساختمان مدیریت مسکن مهر، از بخش های مختلف این نهاد بازدید کردند .

مهندس ساویز در بدو ورود به ساختمان مدیریت مسکن مهر باحضور در جمع مردم با اذعان بر اینکه مطالبه متقاضیان مسکن مهر ، مطالباتی کاملا بحق است تصریح کرد ؛ سازو کار ایجاد شده در احداث پروژه های مسکن مهر پیچیده بوده و تقریبا ۱۷دستگاه دولتی درگیر اتمام پروژه های مسکن مهر است .

وی به برگزاری جلسات مرتب هیأت مدیره با معاونین و مدیران طرح در خصوص رفع موانع تحویل واحد اشاره کرد و افزود ؛ با اتخاذ تدابیر لازم تحویل واحد های مسکن مهر پردیس را سرعت می بخشیم .

معاونت مالی و پشتیبانی شرکت عمران پردیس پس از آن با حضور در جمع متقاضیان در بخش های مختلف کارگزاری مسکن مهر از نزدیک در جریان روند رسیدگی به امور اداری متقاضیان قرار گرفت .

حسین ساویز در حاشیه این بازدید در جمع صمیمی تنی چند از پرسنل کارگزاری مسکن مهر ،تکریم ولی نعمتان را جزو خطوط قرمز کاری خود برشمرد و تاکید کرد ؛ تکریم ارباب رجوع از ارکان مهم یک سازمان است و نظام اسلامی اساس و پشتوانه خود را از مردم بدست آورده است .

گفتنی است در پایان این بازدید مهندس ساویز و مهندس بابازاده از نزدیک مسایل و مشکلات احتمالی متقاضیان را بررسی کردند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=242841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر