1

مهلت یک ماهه بررسی مغایرت‌های طرح تفصیلی روبه اتمام است

  • کد خبر : 24602
  • ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳

با تصویب کلیات طرح تفصیلی می‌توان در آینده همه موارد مغایرت را بررسی کرده و در یک جلسه کمیسیون ماده پنج به تصویب رساند

رییس شورای شهر تهران با اشاره به مهلت یک ماهه‌ای که کمیسیون ماده پنج برای رفع مغایرت‌های طرح تفصیلی به شهرداری تهران داده بود، اظهار کرد: این مهلت رو به اتمام است و اگر شهرداری به موقع این مغایرت‌ها را بررسی نکند، طرح تفصیلی به هر حال تصویب نهایی می‌شود.

مهدی چمران با بیان اینکه رفع مغایرت‌های وضع موجود و طرح تفصیلی موجب طولانی شدن روند بررسی این طرح در کمیسیون ماده پنج شده است، اظهار کرد: هر اندازه که این مغایرت‌ها را بررسی و برای آن چاره اندیشی می‌کنیم  بازهم شهرداران مناطق مرتبا پیشنهادات جدیدی را در ارتباط با طرح تفصیلی مطرح می‌کنند.

وی از تصویب ضوابط طرح تفصیلی شهر تهران در جلسات اخیر کمیسیون ماده پنج خبر داد و افزود: پیشنهاد کمیسیون این است که کلیات طرح تفصیلی نیز در اسرع وقت تصویب شود، اما شهرداری مرتبا پیشنهادات جدیدی را در این رابطه مطرح می‌کند.

به اعتقاد چمران، با تصویب کلیات طرح تفصیلی می‌توان در آینده همه موارد مغایرت را بررسی کرده و در یک جلسه کمیسیون ماده پنج به تصویب رساند، اما نباید تصویب طرح تفصیلی را منوط به رفع همه مغایرت‌های این طرح کرد.

وی با اشاره به اینکه از سوی کمیسیون ماده پنج به شهرداری تهران برای تعیین تکلیف مغایرت‌های وضع موجود و طرح تفصیلی مهلت یک ماهه‌ای داده شده بود که رو به اتمام است، تاکید کرد: اگر شهرداری در پایان این مهلت یک ماهه، کلیه مغایرت‌ها را بررسی کرد و به کمیسیون ماده پنج آورد، طبعا مجموعه طرح تفصیلی تصویب و ابلاغ می‌شود و اگر در مهلت یاد شده، موفق به بررسی همه مغایرت‌ها نشود، کمیسیون ماده پنج دیگر منتظر نمی‌ماند و کلیات طرح را تصویب می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر