2

فرکی: خوشحالم که مردم مرا انتخاب کردند

  • کد خبر : 24866
  • ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰

من کار خاصی انجام ندادم و آن چیزی که در گذشته بودم الان هم هستم

“حسین فرکی” نیم فصل دوم را هم به پیروزی شروع کرد تا ثابت کند موفقیتهای نفت تهران در نیم فصل اول بی دلیل نبوده و می تواند روند خوبش را در نیم فصل دوم هم ادامه دهد.

افق به نقل از ایپنا، حرفهای فرکی را در ذیل می خوانید:

*نیم فصل دوم را هم با برد شروع کردید، در مورد بازی با فجرسپاسی صحبت می کنید؟

– بازی سختی بود. با توجه به وقفه ای که در لیگ بود تیمها از شرایط مسابقه دور بودند. هر چند کار سختی داشتیم اما توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم و برای ادامه لیگ با روحیه بهتری کار کنیم.

*شروع خوب نیم فصل دوم چقدر برای شما اهمیت داشت؟

– خیلی مهم بود. در نیم فصل اول ما تیم خوبی داشیم و باعث شد بچه ها به دلیل نتایج خوب در شروع لیگ با انگیزه بهتری کار کنند و جایگاه خوبی در پایان نیم فصل داشتیم که دور از انتظار بود. در نیم فصل دوم که شرایط خیلی سخت تر است این شروع خوب می تواند به ما کمک کند تا در ادامه بهتر کار کنیم.

*این هفته میهمان مس کرمان هستید، در مورد این بازی خارج از خانه صحبت می کنید؟

– به نظر من دیگر بازی ساده در لیگ نخواهد بود، مس کرمان هم یکی از همین بازیهای سخت است. مس روحیه خیلی خوبی دارد چون هفته گذشته شهرداری را در تبریز برده و در شهر خودش بازی می کند که از امتیازات مثبت مس مقابل ما محسوب می شود اما می خواهیم دست خالی از کرمان برنگردیم.

*چقدر به پیروزی در این بازی فکر می کنید؟

– زیاد، به هر حال در هر بازی به برد فکر می کنیم. ممکن است تفاوتهای زیادی با حریف داشته باشیم اما همیشه دوست دارم به چیزی فکر کنم که موفقیت ما را تضمین می کند.

*بازیکنان نفت تهران موقعیت خاصی که در جدول دارند را درک کرده اند؟

– قطعا همینطور است چون بچه های ما برای رسیدن به چنین جایگاهی زحمت زیادی کشیده اند و سال سختی را پشت سر گذاشته اند و برای آنها خیلی مهم است که شرایط حال حاضر را حفظ کنند. ما هم تلاش می کنیم تا به مجموعه کمک کنیم و کمتر اشتباه کنیم تا بچه ها بتوانند به چیزی که شایسته آن هستند دست پیدا کنند.

*شما به عنوان مربی اخلاق سال انتخاب شدید، در این رابطه صحبت می کنید؟

– خیلی خوشحالم و افتخار می کنم که در یکی از مهمترین بخشهای ورزش یعنی اخلاق این افتخار را بدست آوردم. از همه کسانی که لطف کردند و مرا انتخاب کردند، تشکر می کنم.

از مسئولان موسسه نسل آفتاب و در رأس آنها آقای دکترامیر رضا خادم و همکاران ایشان هم تشکر می کنم چون این بحث اهمیت خاصی در ورزش دارد و انشاءالله به این حرکتها بیشتر پرداخته شود و در ادامه بتوانیم با یک اخلاق خوب و منشی و مرام پهلوانی به قهرمانی برسیم.

*حسین فرکی چه کار کرده که توانسته عنوان مربی اخلاق سال را به خودش اختصاص داده است؟

– من کار خاصی انجام ندادم و آن چیزی که در گذشته بودم الان هم هستم. سعی کردم به مخاطب احترام خاصی بگذارم و با سلامت کار کنم. مردم دیر یا زود قضاوت می کنند و خیلی خوب تشخیص می دهم. خیلی خوشحالم که بعد از سالها بازی و مربیگری مردم در مورد من قضاوت کردند و به وسیله آنها انتخاب شدم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر