4

احمدرضا عابدزاده بار دیگر لب به اعتراض گشود و به حمایت از علی دایی برخاست.

  • کد خبر : 2523
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰

احمدرضا عابدزاده بار دیگر لب به اعتراض گشود و به حمایت از علی دایی برخاست. گلر افسانه ای پرسپولیسی ها که فصل قبل ابتدا با علی دایی به مشکل خورد و پس از جدایی از تیم پرسپولیس مورد بی مهری قرار گرفت و نتوانست طلب هایش را از این تیم بگیرد، این روز ها رابطه […]

احمدرضا عابدزاده بار دیگر لب به اعتراض گشود و به حمایت از علی دایی برخاست.

گلر افسانه ای پرسپولیسی ها که فصل قبل ابتدا با علی دایی به مشکل خورد و پس از جدایی از تیم پرسپولیس مورد بی مهری قرار گرفت و نتوانست طلب هایش را از این تیم بگیرد، این روز ها رابطه خوب با علی دایی دارد اما همچنان از مدیریت باشگاه انتقاد می کند.

عابدزاده در گفت و گویی با خبرآنلاین لب به انتقاد از مکانیسم انتخاب مربی برای پرسپولیس گشود و گفت:«من تعجب می کنم از این قصه ای که برای سرمربی اتفاق افتاده. خیلی عجیب است. معرفی کردن سرمربی تیم که این همه داستان نمی خواهد. »

او ادامه داد:« من که باورم نمی شود انتخاب یک مربی این همه داستان لازم داشته باشد. چه طور در سال های قبل مربی می آوردند و هیچ مشورتی هم با پیشکسوتان نمی شد. مثلا وقتی که قطبی یا دایی را آوردند مگر خبری از این برنامه ها بود؟ از کسی برنامه گرفتند؟ با کسی مشورت کردند؟حالا یک دفعه می روند کمیته فنی تشکیل می دهند؟ چرا ؟ چون تصمیم گیری سخت شده؟مردم این را می فهمند ، سر در میاروند که موضوع چی هست. می خواهند همه چیز را بیندازند گردن کمیته فنی. تا دیروز کاری با پیشکسوتان نداشتند، حالا آنها تصمیم ساز شدند؟ دوستان دارند پشت کمیته فنی قایم می شوند. حتی اگر انتخاب دایی باشد می گویند ما انتخاب نکردیم. اگر هم که دایی سرمربینباشه می گویند کار ما نبود. همه چیز می افتد گردن این سه پیشکسوت باشگاه.»

عابدزاده در ادامه می گوید:« این طوری فقط دارد وقت تیم تلف می شود و فرصت تیم بستن از دست می رود.آقای مایلی کهن و ابراهیم زاده حق داشتن کنار بکشند. می خواهند مربی بیاورید، بروید با یک گزینه حرف بزنید و توافق کنید. اگر نشد بروید سراغ نفر بعدی.این طوری شان افراد هم بهتر حفظ می شود. مگر اتفاقی افتاده ؟ کی عوض شده ؟چی عوض شده؟ که انتخاب را می دهید به کمیته فنی؟ شنیدم به علی دایی گفته شده ۴۸ ساعت وقت داری برنامه بدهی و بعد هم گفتند اگر تا بعدازظهر نیایی باشگاه یعنی انصراف دادی. مگر در ۹۰ نگفتند گزینه اول شان دایی است؟ پس چطور به همین راحتی از او می گذرند؟ گزینه اول که برنامه داده ، چرا معرفی اش نمی کنید؟»

او سپس به حاصل مکانیسم انتقاد اشاره می کند و می گوید:« در هر صورت این اتفاق برای پیشکسوتان تیم بد می شود:«در نهایت باید در کمیته فنی یکی را انتخاب کنند و با ۲ نفر دیگر بد شوند. اینطوری گناه ها می افتد گردن این سه پیشکسوت. واقعا کارهای عجیبی است. یک هفته است می خواهند سرمربی بیاورند»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر