3

پاسخ تنبیهی مناسب به آمریکا و رژیم‌صهیونیستی داده خواهد شد

  • کد خبر : 25282
  • ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۵

در حال بررسی مجازات عاملان پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور شهید احمدی‌روشن هستیم

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه “در حال بررسی مجازات عاملان پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور شهید احمدی‌روشن هستیم”، نحوه این مجازات برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و شرکای آنها را آزاردهنده توصیف کرد.
سردار سیدمسعود جزایری با اشاره اقدام تروریستی اخیر و شهادت دانشمند جوان هسته‌یی ـ شهید مصطفی احمدی‌روشن ـ و همراه وی، شهید رضا قشقایی، گفت: ارتکاب جنایت کثیف تروریستی و حذف فیزیکی دانشمندان را تهدیدی برای کشور می‌دانیم و در چارچوب راهبرد تهدید برابر تهدید، درحال بررسی مجازات عاملین پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور شهید احمدی‌روشن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه “پاسخ ایران، پاسخی آزاردهنده برای حامیان تروریسم دولتی است”، افزود: در این راستا چگونگی فعال‌سازی ظرفیت‌های ناشی از عمق استراتژیک انقلاب اسلامی از جمله موضوعاتی است که روی میز قرار داده‌ایم و دشمنان ملت ایران بویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

معاون تبلیغات ستادکل نیروهای مسلح، سناریوی ترور و وحشت را همانند سایر سناریوهای کینه‌ورزی نظام سلطه علیه ملت ایران، تلاشی از پیش شکست‌خورده قلمداد و تصریح کرد:‌ با کشتن دانشمندان کشور راه پیشرفت و دستیابی به فناوری‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز از جمله فناوری‌های صلح‌آمیز هسته‌یی مسدود نخواهد شد بلکه قطار پیشرفت‌های علمی ملت ما با همت جوانان غیور و غیرتمند با شتاب بیشتری به حرکت خود ادامه خواهد داد.

جزایری، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از جمله مقصران پرونده ترور دانشمندان هسته‌یی ایران معرفی کرد و افزود: انتشار فهرست دانشمندان و مدیران هسته‌یی ایران از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این امکان را برای شبکه‌های جاسوسی و تروریست‌پرور نظام سلطه بویژه جوخه‌های جنایتکار ترور و کشتار رژیم صهیونیستی فراهم آورد تا دانشمندان ایرانی را شناسایی و مورد هدف جنایات خود قرار دهند و این آژانس باید از این بابت پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه “علم و دانش، ترور نشدنی است و دشمنان با ارتکاب اینگونه جنایات قادر به جلوگیری از تثبیت موقعیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت ممتاز و برتر منطقه نخواهد بود”، گفت: آمریکا و نهادهای بین‌المللی به اصطلاح مدعی حقوق‌بشر چرا برابر این جنایات پلید و کثیف سکوت اختیار کردند و به صراحت از محکومیت و نیز مجازات طراحان و عاملین ترور دانشمندان ایرانی سخن نمی‌گویند؟‌

معاون ستادکل نیروهای مسلح کشورمان در پایان تاکید کرد: دشمنان انقلاب و پیشرفت ملت ایران هیچ شکی به خود راه ندهند که به موقع پاسخ تنبیهی مناسب به آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر شرکای اینگونه جنایات داده خواهد شد. تروریست‌ها و حامیانشان افرادی زبون و جنایتکار هستند که باید مجازات شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=25282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر