2

انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است

  • کد خبر : 26876
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱

انقلاب اسلامی ایران با داشتن ملت مؤمن و بصیر، با صلابت و اقتدار در مسیر دستیابی به آرمان های خود گام برمی دارد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی دریایی، همزمان با شروع دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ‘حجت الاسلام غلامرضا صفایی’ صبح امروز در جمع دریادلان نیروی دریایی ارتش حاضر شد.

وی در سخنانی ضمن تبریک تقارن آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر(عج) و فرارسیدن دهه مبارکه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با داشتن ملت مؤمن و بصیر، با صلابت و اقتدار در مسیر دستیابی به آرمان های خود گام برمی دارد و آنگونه که خداوند متعال در قرآن یاد کرده است هر کس به خاطر او و در راه او حرکت کند همواره از او پشتیبانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با رهبری حضرت امام (ره) به خاطر خدا قیام کردند، امام راحل به دنبال قدرت و کاخ نشینی نبودند و مردم ما نیز به دنبال فساد و تباهی نبودند بلکه تمام تلاششان رسیدن به عدالت بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اوضاع کنونی منطقه و دخالت های نابجا و بی منطق استکبار جهانی در امور داخلی کشورهای مسلمان از جمله ایران و سوریه را به علت حمایت این کشورها از عدالت دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا، انگلیس و اسرائیل جنایتکار ظلم می کنند اما راه به جایی نمی برند چون این سنت خداوند است که اگر کسی نافرمانی کند هرگز پیروز نخواهد شد.

حجت الاسلام صفایی با بیان اینکه رهبری حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تعجب همگان را برانگیخته بود تصریح کرد: نقش امام (ره) در شکل گیری و به ثمر رسیدن انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و ایشان بدون اینکه ارتش و حزبی داشته باشند توانستند با دست خالی نظام بی پایه و اساس شاهنشاهی را با آن قدرت و حمایت دول خارجی سرنگون کنند و همه اینها به دست نمی آمد مگر با رهبری همه جانبه امام راحل و پشتیبانی های مؤثر مردم مؤمن و انقلابی ایران.

شایان ذکر است، در این مراسم دریادار دکتر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت الاسلام انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26876

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر