1

ما هم سعی می‌کنیم بازی خوبی را انجام بدهیم

  • کد خبر : 26913
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲

شرایطمان خوب است. هفته قبل هم همه دیدند که بازی خوبی انجام دادیم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گویند که این تیم تمرکزش را روی بازی با نفت گذاشته و اتفاقات دیدار با استقلال را فراموش کرده است.

غلامرضا باغ‌آبادی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تراکتورسازی برابر نفت درباره غیبت امیرقلعه نویی در این نشست گفت: اگر کفش‌هایم را نگاه کنید، می‌بینید که هنوز گلی است و نشان می‌دهد که من از سر تمرین تیم می‌آیم و قلعه نویی نیز به خاطر غیبتش عذرخواهی کرد.

وی در مورد شرایط تیم تراکتورسازی برای رویارویی با نفت تهران اظهار کرد: شرایطمان خوب است. هفته قبل هم همه دیدند که بازی خوبی انجام دادیم، هرچند که نمی‌خواهم به بازی هفته گذشته بپردازم و تمرکزمان را بر روی بازی با نفت تهران گذاشته‌ایم. نفت هم تیم خوبی است که در دور رفت لیگ نتایج درخشانی گرفته است. ما هم سعی می‌کنیم بازی خوبی را انجام بدهیم و نیاز به سه امتیاز این مسابقه داریم.

باغ‌آبادی در مورد داوری دیدار هفته گذشته استقلال و تراکتورسازی و اعترض‌های امیر قلعه نویی گفت: اشتباه‌های داوری جزئی از مسابقه است اما فارغ از صحنه پنالتی اشتباهی که داور علیه ما گرفت، پنالتی که روی حسینی انجام شد را داور پنالتی اعلام نکرد. با این حال نمی‌خواهم به آن بازی بپردازم ولی این همه اشتباه از ترکی بعید است. وقتی مربی حریف می‌گوید آن صحنه پنالتی بوده، حق طبیعی مربی تیم ماست که اعتراض کند.

در ادامه این نشست خبرنگاری از مربی تراکتورسازی پرسید که آیا قلعه‌نویی قبل از رویارویی با استقلال گفته بود که بازیکنانش مراقب این مساله باشند که بازیکنان استقلال قبل از داربی سه کارته نشوند یا خیر که باغ‌آبادی گفت: قلعه‌نویی بیشتر از روی جوانمردی این صحبت را انجام داد. او گفته بود هفته آینده استقلال بازی بزرگی دارد و سعی کنید که بازی جوانمردانه‌ای را انجام بدهید و اگر نه هدف خاصی وجود نداشت. او در تمام بازی‌ها احترام به تیم حریف را مدنظر دارد و می‌گوید باید مقابل حریفان جوانمردانه بازی کرد.

وی افزود: در صحنه‌ای که رحمتی روی زمین افتاده بود و فخرالدینی توپ را در اختیار داشت، می‌توانست دروازه را باز کند اما قلعه‌نویی از او خواست که توپ را به بیرون بزند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=26913

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر