2

«روزنگار جامع انقلاب اسلامی ایران» انتشار یافت

  • کد خبر : 27401
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸

کتاب «روزنگار جامع انقلاب اسلامی ایران» اتفاقات و رویدادهای مهم تاریخ ایران از فروردین سال ۵۷ تا اسفند سال ۸۹ را شامل می‌شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران از انتشار «روزنگار جامع انقلاب اسلامی ایران» خبر داد و گفت: این کتاب هم‌زمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در قالب برنامه‌های فرهنگسرای «ایران ما» با ۶۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد.

محمدعلی قندهاری‌نیا به انتشار این کتاب ششصدصفحه‌یی از سوی معاونت فرهنگی این سازمان با شمارگان ۵۰هزار نسخه اشاره کرد و گفت: کتاب «روزنگار جامع انقلاب اسلامی ایران» اتفاقات و رویدادهای مهم تاریخ ایران از فروردین سال ۵۷ تا اسفند سال ۸۹ را شامل می‌شود که با مقدمه دکتر قالیباف آغاز خواهد شد.

او در ادامه عنوان کرد: یکی از منابع اصلی این کتاب، آرشیو روزنامه‌های کیهان و اطلاعات و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است که از سوی جمعی از پژوهشگران بررسی و مجموعه این رویدادها در قالب فهرستی کامل و در عین حال خلاصه و مناسب مخاطب عام ارائه شده است.

قندهاری نیا در همین رابطه افزود: کتاب‌های روزشماری که تا کنون در ارتباط با انقلاب اسلامی منتشر شده‌اند، معمولا مفصل و چندجلدی هستند و کم‌تر اتفاق می‌افتد که قابل بهره‌برداری برای مخاطب عام باشند. اما این کتاب برای نخستین‌بار به شکلی ساده و در عین حال جامع، تاریخ انقلاب اسلامی ایران را مطرح می‌کند.

او اظهار کرد: گردآوری و تألیف این کتاب به عهده رضا طاهرخوانی بوده و با قیمت ۵۰هزار ریال عرضه می‌شود. البته این کتاب در قالب برنامه‌های فرهنگسرای «ایران ما»، در روز ۲۲ بهمن، با ۶۰ درصد تخفیف ارائه خواهد شد. همچنین روزشمار مصور انقلاب اسلامی ایران در قالب ۱۴۰۰ صفحه به زودی منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران به برنامه‌های فرهنگسرای «ایران ما» در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه اشاره کرد و افزود: این فرهنگسرا در قالب چهار غرفه بزرگ و دو فضای گسترده برای انجام مسابقات لبیک‌گویان و کتیبه نقاشی سی‌وسه‌متری فعال خواهد بود.

او سه حوزه قرآن، کودک و نوجوان و هنر را بخش‌های اصلی این فرهنگسرا عنوان کرد و گفت: در غرفه کودک و نوجوان مسابقه نقاشی برگزار خواهد شد و طی آن کودکان و نوجوانان نقاشی‌هایی را برای هدیه دادن به فرزندان شهید احمدی روشن و شهید رضایی‌نژاد ارائه خواهند کرد.

قندهاری‌نیا به مسابقه قرآنی کودک و نوجوان و عرضه محصولات فرهنگی در این فرهنگسرا اشاره کرد و گفت: در مسابقه لبیک‌گویان، شهروندان دل‌نوشته‌های خود را با موضوع لبیک به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، بر بنری بزرگ یادداشت می‌کنند.

ایسنا -فرهنگسرای «ایران ما» هم‌زمان با روز ۲۲ بهمن در ضلع شمال غربی میدان انقلاب، به همت فرهنگسراهای انقلاب، قرآن، عطار، بهاران، سرو و مؤسسه هاتف شهر برپا می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27401

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر