2

سرمربی عربستان: اشتباهات فردی باعث باخت‌مان به قطر شد

  • کد خبر : 274295
  • ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰:۴۱

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال عربستان اشتباهات فردی را عامل اصلی شکست تیمش در بازی پایانی دور گروهی جام ملت‌های آسیا برابر قطر دانست.

سرمربی عربستان: اشتباهات فردی باعث باخت‌مان به قطر شد

به گزارش افق نیوز/ تیم ملی فوتبال عربستان امشب (پنجشنبه) در بازی پایانی گروه E جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب قطر شد تا به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی صعود کند.

آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در نشست خبری پس از بازی برابر قطر گفت: هدف‌مان در این بازی پیروزی بود، اما خط دفاعی عربستان در شکل خوب خود قرار نداشت و اشتباهات فردی این شکست را رقم زد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان خط دفاعی با ارتکاب اشتباهاتی هنگام حمله‌های قطر باعث شد تا در این بازی شکست را پذیرا شویم. ما باید به تمام حریفان خود احترام بگذاریم و از اشتباهات درس بگیریم. از الان هم شروع به فکر کردن درباره بازی با ژاپن کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان همچنین خاطر نشان کرد: تلاش کردیم تا برابر قطر به پیروزی برسیم و به دنبال ایجاد حمله‌هایی نیز بودیم، اما همان‌طور که گفتم اشتباهات خط دفاعی باعث شکست عربستان شد.

تیم ملی فوتبال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ رودرروی ژاپن قرار می‌گیرد. قطر نیز به مصاف عراق می‌رود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=274295

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر