1

جلالی: این ملت نشان داده است که یک ملت مقاوم بوده و پای آرمان خود و شهدا ایستاده اند

  • کد خبر : 276272
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

این ملت شایسته خدمت گزاری هستند. با وجود مشکلات اقتصادی مردم پای کار آمده اند و دشمنان هم برنامه ریزی کرده اند که مردم در صحنه نباشند. دیدیم جان بولتون آن حرف مزخرف را زد که مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید اما مردم باز در صحنه هیتندیعنی مردم از اصل انقلاب حمایت می کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: حضور امروز مردم در این هوای بارانی و سرد هم جای افتخار دارد و هم مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش ما مسئولان می گذارد.

جلالی: حضور مردم در هوای بارانی و سرد جای افتخار دارد و مسئولیت سنگینی بر دوش ما مسئولان می گذارد

به گزارش افق آنلاین ، کاظم جلالی نماینده مردم تهران در مجلس در مسیر راهپیمایی۲۲بهمن و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این ملت پای کار ایستاده و از اصل انقلاب حمایت می کند. گفت: این ملت نشان داده است که یک ملت مقاوم بوده و پای آرمان خود و شهدا ایستاده اند.

وی تاکید کرد که حضور امروز مردم در این هوای بارانی و سرد هم جای افتخار دارد و هم مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش ما مسوولان می گذارد.

جلالی ادامه داد: این ملت شایسته خدمت گزاری هستند. با وجود مشکلات اقتصادی مردم پای کار آمده اند و دشمنان هم برنامه ریزی کرده اند که مردم در صحنه نباشند. دیدیم جان بولتون آن حرف مزخرف را زد که مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید اما مردم باز در صحنه هیتندیعنی مردم از اصل انقلاب حمایت می کنند.

جلالی خاطرنشان کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید کارآمدی نظام را افزایش دهیم. در برخی بخش ها دچار ناکارآمدی هستیم و باید این مشکل را حل کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=276272

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر