3

بورسیا دورتموند – تاتنهام؛ برای یک خداحافظی آبرومندانه!

  • کد خبر : 278081
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

 بورسیا دورتموند که در دور رفت مرحلۀ ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا از صعود به دور بعد ناامید شده است و در نبردی که بوی یک رقابت تشریفاتی را می‌دهد، از ساعت ۲۳:۳۰ در سیگنال ایدونا پارک به مصاف تاتنهام خواهد رفت.

بورسیا دورتموند - تاتنهام
 بورسیا دورتموند که در دور رفت مرحلۀ ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا از صعود به دور بعد ناامید شده است و در نبردی که بوی یک رقابت تشریفاتی را می‌دهد، از ساعت ۲۳:۳۰ در سیگنال ایدونا پارک به مصاف تاتنهام خواهد رفت.
افق آنلاین ، بورسیا دورتموند لوسیان فاوره که این روزها در حال از دست دادن تمام زحمات و دست‌ساخته‌های خود است در شبی که فقط معجزه می‌تواند برای آنها بازگشت به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند، باید در حضور هواداران دو آتشۀ خود به میزبانی از تاتنهام و مائوریسیو پوچتینو بپردازد.
بورسیا دورتموند و تاتنهام

در دور رفت، دورتموند اسیر تلۀ اسپرزها شد و با نتیجۀ سنگین ۳_۰ متحمل شکست شد تا تاتنهام بخش بزرگی از راه صعود را طی کرده باشد و ناامیدی به زردهای وستفالن هدیه شود، هرچند که ادعای ناامیدی را نمی‌توان با قاطعیت اثبات کرد و طبق معجزاتی که در گذشتۀ فوتبال رقم خورده است، هنوز هم امید بازگشت برای زنبورها وجود دارد! اما به شرطی که آنها همان تیم همیشگی باشند!

دورتموند پس از تعطیلات زمستانی نتوانست همان مسیر موفق نیم‌فصل اول را دنبال کند و با توقف‌های پی‌درپی خود در بوندسلیگا، باعث شد تا بایرن مونیخ بتواند به شکلی معجزه آسا، روزهای بد خود را در این رقابت‌ها جبران کند و عملا سایۀ خود را بر صدر جدول بوندسلیگا بیاندازد که این مسئله از ضعف شدید عملکرد زنبورها رقم خورد تا ثابت شود که شکست دور رفت آنها مقابل تاتنهام، اتفاقی نبوده است.

 

بورسیا دورتموند و تاتنهام

تاتنهام در این دیدار همچنان دله علی، اریک دایر، هری وینکس و وینسنت جانسن را در اختیار ندارد و بورسیا دورتموند نیز در سمت مقابل کریستیان پولشیچ؛ لوکاس پیسچک و اشملزر را در اختیار ندارد، همچنین لازم به ذکر است که در ۵ نبرد گذشتۀ دو تیم؛ تاتنهام ۳ پیروزی را از آن خود کرده و دورتموند ۲ بار موفق به کسب پیروزی شده است.

ورزش۱۱

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=278081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر