2

رقص و پایکوبی در سفر رئیس جمهوری به کنگان زیبنده استان ولایت‌مدار بوشهر نبود

  • کد خبر : 279483
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

امام جمعه شهرستان جم با انتقاد از استاندار بوشهر و فرماندار کنگان گفت: در سفر دکتر روحانی عده‌ای سو استفاده کردند و خانم‌ها به رقص و پایکوبی مشغول شدند و این کارها زیبنده نبود.

رقص و پایکوبی در سفر رئیس جمهوری به کنگان زیبنده استان ولایت‌مدار بوشهر نبود

به گزارش افق آنلاین ، حجت الاسلام محمد گنجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر جم، اظهار داشت: سال ۱۳۹۸ را خدمت مردم شهرستان جم تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و سلامتی برای مردم باشد و رهبر انقلاب امسال را سال رونق تولید نام‌گذاری کرده است و همه باید در تحقق آن تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان جم افزود: مشکلات اقتصادی و معشیتی مردم باید حل شود و رونق تولید داخلی می‌تواند در این راه موثر باشد و همه مسؤولان و مردم باید تلاش کنند تا با رونق تولید و حمایت از تولید داخلی زمینه ساز رفع مشکلات اقتصادی فراهم شود.

وی با اشاره به برخی گرانی‌ها بیان کرد: در آستانه نوروز قیمت پیاز از ۴ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان رسید و این موضوع نگران‌کننده است. مسؤولان باید بررسی کنند که علت این اتفاق و گرانی‌ها چیست و برای رفع آن تلاش کنند.

گنجی با بیان اینکه مسؤولان نباید بازار را رها کنند ابراز کرد: قیمت گران شدن برخی میوه و … به جیب کشاورزان نمی‌رود و دلالان از این گرانی‌ها سود می‌برند و با توجه به سخنان رهبری باید فکری اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه شود.

وی به سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر در روزهای پایانی سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: در این سفر ۴ فاز پارس جنوبی به بهره برداری رسید و در زمانی که در اوج تحریم‌های دشمنان هستیم توانستیم در برداشت مشترک نفت و گاز از قطر جلو بزنیم و کسانی جهادی و صادقانه شبانه روزی کار کردند تا این نتیجه به دست آمده است.

خطیب جمعه جم با اشاره به برخی حواشی سفر ریاست جمهور به شهرستان کنگان، خاطرنشان کرد: در سفر دکتر روحانی عده‌ای سو استفاده کردند و خانم‌ها به رقص و پایکوبی مشغول شدند و این کارها زیبنده استان ولایتمدار بوشهر نبود.

وی با انتقاد از استاندار بوشهر و فرماندار کنگان عنوان کرد: با شادی مخالف نیستم اما با شادی‌ای که بستر گناه را فراهم می‌کند مخالفم و مسؤولان باید درست برنامه ریزی می‌کردند تا عده‌ای فرصت طلب در سفر دکتر روحانی به استان بوشهر این کارها را انجام ندهند.

فارس/ گنجی با انتقاد از مسؤولان شهرستان جم بیان کرد: در همه شهرهای اطراف عکس رهبری و امام راحل را در ورودی شهر نصب کرده‌اند اما در شهر ولایت‌مدار جم چنین چیزی نیست و عده‌ای نیز به ارزش‌ها دهن‌کجی می‌کنند.

وی ادامه داد: همه شهرهای اطراف حتی شهر کوچک سیراف کار ارزشمندی را انجام داده است و در ورودی شهر تمثال رهبری و امام راحل همراه با شهیدان نصب کرده‌اند اما در جم هیچ خبری از این اقدامات نیست و بهتر است به جای هزینه برای برگزاری کنسرت، این اقدام ارزشمند در ورودی شهر جم انجام شود و در این کارهای فرهنگی هزینه شود.

امام جمعه جم خطاب به نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خواهان رفع مشکلات شهرستان جم شد و افزود: هنوز مصلی نداریم، فرودگاه در آستانه تعطیلی است و تیم فوتبال پارس جنوبی نیز وضعیت مالی خوبی ندارد و مردم و هواداران نگران وضعیت تیم هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=279483

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر