1

برانکو ایوانکوویچ: به جرأت می‌توانم بگویم سال‌ها چنین وضعیتی را در جدول شاهد نبودیم

  • کد خبر : 279988
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار برابر استقلال گفت: یک دربی بزرگ دیگر را در پیش داریم و از اینکه در این بازی بزرگ هستیم خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار برابر استقلال گفت: یک دربی بزرگ دیگر را در پیش داریم و از اینکه در این بازی بزرگ هستیم خوشحالم.

به گزارش افق آنلاین / هشتاد و نهمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۰ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

به همین خاطر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز جمعه در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت و به سوالات خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ برتر پاسخ داد.

نمی‌توانیم شاد باشیم
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بسیاری از خانواده‌های ایرانی متأسفانه آغاز خوبی نداشتند. تسلیت می گویم بابت قربانیان سیل اخیر که همه را آزرده خاطر کرد. به خاطر این اتفاق غمناک نمی‌توانیم شاد باشیم. در جریان دربی شادی همیشگی را به خاطر آنها نداریم. امیدوارم خرابی‌های سیل هرچه زودتر جبران شود.

سالها چنین وضعیتی را نداشتیم
‌وی افزود: بزرگترین بازی فوتبال ایران و آسیا پیش رو است. جایگاه ما و استقلال را در جدول می‌دانید. به جرأت می‌توانم بگویم سال‌ها چنین وضعیتی را در جدول شاهد نبودیم. حضور پرتعداد شما خبرنگاران عزیز نشان می‌دهد چقدر این بازی مهم است. حضوری که در بازی‌های لیگ قهرمانان نیز به چشم نمی‌آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=279988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر