3

ابعاد جدیدی از یک تجاوز جنسی گروهی به کارمند پنتاگون + تصاویر

  • کد خبر : 2887
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹

«جمی لی جونز»، کارمند سابق یکی از پیمانکاران نظامی پنتاگون در عراق که ۶ سال پیش در شهر بغداد هدف حمله و تجاوز همکاران آمریکایی خود قرار گرفته بود و تازه پس از ۶ سال دادگاهی در آمریکا تصمیم به رسیدگی به وضعیت وی را گرفته است، ابعاد جدیدی از جنایت انجام شده علیه خود […]

«جمی لی جونز»، کارمند سابق یکی از پیمانکاران نظامی پنتاگون در عراق که ۶ سال پیش در شهر بغداد هدف حمله و تجاوز همکاران آمریکایی خود قرار گرفته بود و تازه پس از ۶ سال دادگاهی در آمریکا تصمیم به رسیدگی به وضعیت وی را گرفته است، ابعاد جدیدی از جنایت انجام شده علیه خود را افشا کرد.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در ادامه سلسله گزارش‌های خود در خصوص این پرونده حقوق بشری نوشت: جونز در حالی که گریه می‌کرد، بخش‌هایی از آنچه بر وی رفته است را فاش کرد. وی اعلام کرد در حالی مورد تجاوز واقع شده که متجاوزین وی را مجبور کرده‌اند پیش از تجاوز مواد مخدر مصرف کند. متجاوزین پس از تجاوز به این زن ۲۶ ساله، وی را در یک کانتینر زندانی کرده و بدون آب و غذا برای مدتی طولانی رها کرده‌اند.

خانم جونز تصریح کرده است که یک روز پس از تجاوز به هوش آمده و تنها زمانی که اثر مواد مخدر از سر وی پریده است، متوجه شده که چه بلایی بر سر وی آورده‌اند. وی در زمان به هوش آمدن متوجه می‌شود که آسیب‌هایی بسیار شدید به بدنش وارد آمده است.

وی که در کانتینر بدون آب و غذا زندانی شده بود، سرانجام موفق می‌شود یکی از کارکنان شرکت را راضی کند تا تلفنش را در اختیارش قرار دهند تا بدان وسیله با پدرش در آمریکا تماس بگیرد. تازه پس از این تماس است که وی می‌تواند آزادی خود را بازیابد.

خانم جونز اکنون از شرکت هالیبرتون و شرکت کی‌بی‌آر و عاملین تجاوز به خود شکایت کرده است. «چارلز بولتز» (صاحب عکس ذیل)، یکی از آتش‌نشانان این شرکت‌ها از سوی خانم جونز به عنوان عامل اصلی تجاوز شناخته و معرفی شده است.


جمی جونز پس از آزادی و معاینه به وسیله پزشک نیز از سوی کارکنان شرکت و متجاوزین تهدید شده است که اگر دست به شکایت بزند مورد آسیب‌های جدی‌تر قرار خواهد گرفت.

در گزارش قبلی دیلی‌میل آمده بود که مسئولین شرکت پس از آگاهی از وضعیت جونز نه تنها به وضعیت وی رسیدگی نکرده بلکه وی را زندانی کرده و امکان تماس وی با خارج را از وی گرفته‌اند اما از گزارش جدید چنین برمی‌آید که وی توسط متجاوزین زندانی شده بود. به هر حال شرکت‌های کی‌بی‌آر و هالیبرتون که در سال ۲۰۰۷ از یکدیگر تفکیک شدند نیز به عنوان کارفرمای وقت جونز متهم پرونده محسوب می‌شوند.

چارلز بولتز نیز با تمام قوا و با استفاده از وکلایش در حال دفاع از خود است. وکلای بولتز، جونز را متهم کرده‌اند که سوابقی طولانی در اتهام‌زنی به سایرین دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2887

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر