4

طرح برخورد با هنجارشکنان بدحجاب و بدپوشش

  • کد خبر : 3047
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴

معاون اجتماعی ناجا گفت: در طرح برخورد با هنجارشکنان بدحجاب و بدپوشش، تنها پلیس زن با زنان برخورد می‌کند و این کار توسط مردان خلاف است. فارس:بهمن کارگر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی به مامورانی که قرار است با بدحجابان و هنجارشکنان در جامعه برخورد کنند آموزش داده است […]

معاون اجتماعی ناجا گفت: در طرح برخورد با هنجارشکنان بدحجاب و بدپوشش، تنها پلیس زن با زنان برخورد می‌کند و این کار توسط مردان خلاف است.

فارس:بهمن کارگر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی به مامورانی که قرار است با بدحجابان و هنجارشکنان در جامعه برخورد کنند آموزش داده است و ماموران پلیس مرد نیز در کنار پلیس‌های زن به فعالیت می‌پردازند اما هیچ پلیس مردی حق برخورد با زنان و دختران بدحجاب را در این طرح ندارد.
alt
وی افزود: در اجرای این طرح که در برخی از استان‌های کشور آغاز شده و به زودی نیز در استان فارس آغاز می‌شود، مستندسازی‌ها صورت می‌گیرد و افراد به پایگاه‌هایی که پلیس امنیت اخلاقی در آن مستقر است، هدایت می‌شوند.
معاون اجتماعی ناجا ابراز داشت: هدف اصلی ما در اجرای این طرح تحویل افراد هنجارشکن به قوه قضائیه نیست و به دنبال این هستیم تا با تذکر رفع مشکل کنیم.
کارگر تصریح کرد: باید برای مبارزه با بدحجابی و بدپوششی لباس ملی را وزارت بازرگانی با همکاری اصناف، ارشاد و دانشگاه‌ها وارد بازار کنند و به دنبال راه‌کارهای تشویقی برای حل این معضل باشند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مورد طرح حجاب و عفاف در حلقه‌های آخر است و دستگاه‌های متولی هستند که باید پای کار آیند و برای این معضل چاره‌اندیشی کنند بیان داشت: نیروی انتظامی بر حسب وظیفه و بدون هیچ توجیهی تاکنون با هنجارشکننان در این مورد برخورد کرده است و همچنان ادامه می‌دهد.
این مسئول ادامه داد: زمانی یک پلیس موفق است که جامعه را خوب بشناسد و خود را خوب به جامعه معرفی کند و ما اعتقاد داریم که معضلات اجتماعی باید از طریق راه‌کارهای اجتماعی حل شود.
کارگر ابراز داشت: ۹۵ درصد از معضلات اجتماعی باید با راهکار اجتماعی، چهار درصد با راهکار انتظامی و یک درصد با راهکار امنیتی رفع شود.
معاون اجتماعی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به اتقافات اخیر در خمینی‌شهر و کاشمر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این مسائل را باید به عنوان یک حادثه ببینیم که اتفاق افتاده و دوباره ممکن است اتفاق افتد.
کارگر اظهار داشت: پلیس درباره این حادثه‌ها برخورد جدی می‌کند و این قابل گذشت نیست که باید کالبد‌شکافی شود، چرا اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: تا اینکه متهمین پرونده به طور کامل دستگیر نشوند و تحقیقات نیز کامل نشود نمی‌توانیم تصمیم بگیریم اما در آینده‌ای نزدیک گزارش کامل این رویداد را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3047

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر