4

یک فرد شرور دختر جوان را به زور صیغه ۹۹ ساله کرده بود

  • کد خبر : 3051
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱

دزد کیف‌قاپ، دختری را به زور صیغه ۹۹ ساله خود کرده بود روزنامه جام‌جم نوشت: اعضای یک باند کیف‌قاپی و شرارت که به اتهام تصادف منجر به قتل دختربچه ۱۲ ساله تحت تعقیب قرار داشتند دستگیر شدند. چند روز پیش ماموران گشت کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض در غرب تهران با ظنین شدن به ۲ سرنشین یک دستگاه […]

دزد کیف‌قاپ، دختری را به زور صیغه ۹۹ ساله خود کرده بود
روزنامه جام‌جم نوشت: اعضای یک باند کیف‌قاپی و شرارت که به اتهام تصادف منجر به قتل دختربچه ۱۲ ساله تحت تعقیب قرار داشتند دستگیر شدند.
چند روز پیش ماموران گشت کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض در غرب تهران با ظنین شدن به ۲ سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت، وقتی دستور توقف صادر کردند، راننده موتورسیکلت به سرعت متواری شد.
با تعقیب ۲ موتورسوار توسط ماموران، آنها با رها کردن موتور وارد خانه‌ای شده و در یکی از اتاق‌های آن مخفی شدند. در پی این ماجرا ماموران نیز با اجازه صاحبخانه وارد محل شده و هر دو سارق را دستگیر کردند. چند گوشی تلفن همراه به همراه ۲ کیف زنانه نیز از متهمان کشف شد.
دقایقی پس از این ماجرا زنگ یکی از تلفن‌های همراه کشف‌شده به صدا درآمد و یکی از ماموران در پاسخگویی به تلفن متوجه شد، فردی که با این تلفن تماس گرفته مالباخته‌ای است که گوشی تلفن همراه او ساعتی پیش از سوی متهمان به سرقت رفته است. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، پرونده با دستور دادیار موسوی در شعبه ۵ دادسرای جنایی تهران برای پیگیری و تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی ارسال شد.

با شروع تحقیقات از سوی ماموران، متهمان اعتراف کردند از اعضای یک باند ۴ نفره هستند که از روستای اکبرآباد در جاده ساوه هر روز به قصد سرقت به تهران می‌آمدند. با اعتراف این دو سارق به ۵۰ فقره سرقت، ماموران در مرحله بعدی ۲ همدست دیگر این متهمان را شناسایی و آنها را دستگیر کردند. در تحقیق از ۲ متهم دیگر پرونده معلوم شد، آنها روز ۱۳ فروردین ماه امسال پس از کیف‌قاپی در حوالی اسلامشهر پس از تصادف با یک دختربچه ۱۲ساله، او را به شدت مجروح کرده سپس از صحنه تصادف متواری شده‌اند که با انتقال این دختر به بیمارستان، وی به علت شدت جراحات جان باخته است.
با جمع‌بندی اطلاعات معلوم شد، یکی از متهمان به نام سعید از افراد شرور منطقه اکبرآباد است و چندی پیش با تهدید والدین یک دختر جوان، به زور این دختر را صیغه ۹۹ ساله کرده و پدر این دختر نیز به دلیل وحشت از فرد شرور، جرات اعتراض و شکایت نداشته است.
با ثبت اعترافات متهمان و گزارش تحقیقات ماموران پلیس آگاهی، دادیار موسوی روز گذشته تحقیق از متهمان را آغاز کرد و مشخص شد اعضای این باند ۴ نفره که سن آنها از ۱۷ تا ۲۲ سال است، هر روز به صورت گسترده در غرب تهران اموال مردم را با روش کیف‌قاپی و زورگیری سرقت می‌کردند که تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

 

شرور گروگانگیر دست به خودکشی زد
روزنامه جام‌جم نوشت: شرور سابقه‌دار وقتی در محاصره پلیس قرار گرفت، با رها کردن گروگان، قصد خودکشی داشت که موفق نشد.
نیمه شب دوشنبه این هفته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مشهد تماس گرفت و خبر داد، چند نفر از اراذل و اوباش شهر که ماموران در تعقیب آنها هستند، برای شرکت در یک پارتی شبانه به خانه همسایه‌اش در خیابان صبا آمده‌اند. در پی این تماس و عزیمت ماموران به محل، آنها قصد دستگیری متهمان را داشتند که ۲ مرد و یک زن با رفتن به پشت‌بام خانه، متواری شدند ولی ماموران ۴ مرد دیگر را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
در بازرسی از خانه صاحبخانه، مواد مخدر (شیشه)، ادوات استعمال آن، ۲ عدد چاقو، تیغ موکت‌بری و مقادیری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
در بررسی از سوابق کیفری افراد بازداشت شده، معلوم شد آنها از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند و چند‌بار به اتهام زورگیری، سرقت، شرارت و ایجاد رعب و وحشت خیابانی دستگیر و زندانی شده‌اند. متهمان در بازجویی اعتراف کردند در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، زورگیری، شرارت و عربده‌کشی در خیابان‌های شهر فعالیت می‌کنند و شب دستگیری نیز در خانه یکی از اراذل و اوباش مهمان بوده‌اند. در پی اعتراف ۴ متهم، جستجوها برای دستگیری ۳ متهم فراری ادامه پیدا کرد تا این‌که روز بعد یکی از همسایه‌ها با پلیس تماس گرفت و خبر داد متهمان فراری به خانه‌ای که محل مهمانی بود، بازگشته‌اند. ماموران کلانتری عازم محل حادثه شدند که متهمان به محض دیدن ماموران بار دیگر گریختند.
در پی تعقیب و گریز، ماموران یک زن و یک مرد را دستگیر کردند. ۲ متهم به کلانتری منتقل شدند. جستجوها برای دستگیری دیگر شرور فراری ادامه پیدا کرد تا این‌که مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و خبر داد مردی که میله آهنی به دست دارد، راه مردم را در خیابان سد کرده و در حال تخریب خودروهای عبوری است.
ماموران در پی این تماس به محل حادثه ـ که ۲ خیابان پایین‌تر از محل دستگیری ۲ متهم بود ـ عازم شدند و مشاهده کردند مردی با میله آهنی به بدنه خودرو می‌کوبد و از راننده می‌خواهد که بیرون بیاید، اما او مقاومت می‌کند.
ماموران با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک کردند تا متهم تسلیم شود؛ اما او به سمت ۳ خودروی دیگر رفت و آنها را نیز تخریب کرد.
مرد شرور سپس با چاقو و میله آهنی که همراه داشت راننده‌ پرایدی را به گروگان گرفت و با فریاد از ماموران می‌خواست از محل دور شوند و در غیر این صورت گروگان را می‌کشد. عملیات روانکاوانه پلیسی آغاز شد تا شاید گروگانگیر تسلیم شود و گروگان را رها کند. پس از محاصره متهم وی با میله‌ای که در دست داشت خودزنی کرد و پس از آن که بی‌هوش شد دستگیر و به بیمارستان انتقال یافت. هنوز گزارشی از بازجویی‌های پلیسی در ارتباط با متهم منتشر نشده است.

 

کاهش ۵۰ درصدی مزاحمت خیابانی
روزنامه جام‌جم نوشت: رئیس پلیس تهران از کاهش ۵۰ درصدی مزاحمت‌های خیابانی و دستگیری عاملان برگزاری شوهای لباس زیرزمینی خبر داد.
سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز گذشته گفت: اجرای طرح امنیت اخلاقی با جدیت ادامه دارد و در چند روز آینده مقابله با خرده‌فروشان موادمخدر در محله‌های تهران نیز آغاز خواهد شد. همکاری مردم به خصوص جوانان در اجرای طرح امنیت اخلاقی قابل قدردانی است و در حال حاضر علاوه بر اجرای این طرح، پاکسازی بوستان‌های شهری و کوهستان‌ها از وجود افراد مزاحم، اوباش و معتادان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
رئیس پلیس تهران بزرگ در ارتباط با برگزاری شوهای لباس زیرزمینی گفت: این محل‌ها پس از شناسایی پلمب شده و برگزارکنندگان آن تحویل مراجع قضایی خواهند شد. در این ارتباط چند روز پیش نیز یک زن و ۲ مرد با ورود به یکی از محل‌هایی که شوی لباس راه‌اندازی کرده بود با بستن دست و پای برگزارکنندگان، پول و لباس‌ها را سرقت کرده بودند که پرونده در حال پیگیری و تحقیق از سوی پلیس آگاهی است.
سردار ساجدی‌نیا تصریح کرد: علاوه بر پلیس انتظامی ماموران راهنمایی و رانندگی نیز برخورد با بدپوششی، آلودگی صوتی و سگ‌گردانی را در دستور کار خود دارند. در ارتباط با امنیت بیشتر مردم در بزرگراه‌ها نیز از این پس ۱۶ بزرگراه تهران شب‌ها از سوی ماموران گشت انتظامی کنترل خواهد شد.

 

ارسال پرونده ۸ نفر از متجاوزان خمینی شهر به دادگاه کیفری
روزنامه جام‌جم نوشت: پرونده ۸ نفر از متجاوزان یکی از باغ‌های اطراف خمینی شهر، روز گذشته با صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت به دادگاه کیفری استان اصفهان ارسال شد.
با دستگیری این ۸ متهم که روز سوم خرداد به اتفاق ۶ نفر دیگر از همدستانشان با ورود به یک باغ خصوصی با زندانی کردن مردان، چند زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، پرونده متهمان پس از واکنش مردم و امام جمعه خمینی شهر، به صورت ویژه در دستور کار مسوولان قضایی و انتظامی قرار گرفت.
پس از انتشار این خبر ـ که احساسات مردم را جریحه‌دار کرد ـ رئیس قوه قضاییه دستور ویژه‌‌‌ای صادر کرد و پرونده روز گذشته با دستور آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با قرار عدم صلاحیت در دادسرای خمینی شهر، به دادگاه کیفری استان اصفهان ارسال شد.
پرونده اتهامی ۸ متهم دستگیر شده در شعبه ۱۸ دادگاه کیفری طی چند روز آینده رسیدگی و حکم قانونی ۸ متجاوز صادر خواهد شد‌.
این پرونده در حالی به دادگاه کیفری ارسال می‌شود که پلیس جستجوی گسترده‌ای را برای دستگیری دیگر متهمان فراری در سراسر کشور آغاز کرده است. پیش از این، مردم خمینی شهر با تجمع مقابل دادگستری، خواستار برخورد جدی مسوولان قضایی با این اوباش شده بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر